کد خبر: 665519
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۱۳:۵۵:۵۹
| |

ما ز یاران‌ چشم یاری داشتیم؛ بانک ها و هلدینگ؛ مالک پولدار یا تماشاگر حراف؟

هواداران سرخابی تصور می کردند با واگذاری تیم های محبوبشان به بانک و هلدینگ مشکلات حل می شود.

ما ز یاران‌ چشم یاری داشتیم؛ بانک ها و هلدینگ؛ مالک پولدار یا تماشاگر حراف؟
کد خبر: 665519
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۱۳:۵۵:۵۹

هفته‌هاست که از پایان بازی‌های لیگ برتر می‌گذرد، اما دو تیم پرسپولیس و استقلال در یک بلاتکلیفی مایوس کننده به سر می‌برند.

به گزارش روزنامه اعتماد، در اواخر فصل گذشته وقتی وضعیت مالکیت سرخابی‌ها مشخص شد و قرمزها به چند بانک و آبی‌ها به هلدینگ خلیج فارس واگذار شدند، هواداران این دو تیم در آسمان‌ها سیر می‌کردند! چرا که این امیدواری در دل آنها به وجود آمد با جداسازی این دوقلوهای ‌به هم‌چسبیده هرکدام با مالک‌های پول خرج کن رقابت می‌گذارند تا پای رونالدو و مسی را به تهران‌ بکشانند غافل از اینکه ریالی هزینه کردن در بانک‌ها و پتروشیمی هزار و یک داستان دارد! 

هواداران به قدری خوشبین بودند و به آینده امیدوار که حتی یادشان رفت که بانک‌های ملی و تجارت یا پارس جنوبی توان دو سال تیم‌داری در سطح اول فوتبال کشورمان را نداشتند و قرار نیست اتفاق خاصی برای تیم‌های‌ مطرح پایتخت هم رخ بدهد.

مدیران پرسپولیس که نتوانستند مربی موفق تیم که سرخپوشان را به قهرمانی رساند با چند صد هزار دلار بیشتر حفظ کنند، بعد از در بوق و کرنا کردن این مساله که دنبال جذب یک سرمربی بزرگ هستند با جذب یک مربی درجه دو اسپانیایی سر و ته قضیه را هم آوردند. 

البته وضعیت در استقلال بهتر‌ نیست! در آنجا سرمربی بازیکن‌ می‌‌خواهد، هلدینگ از‌ جذب بازیکن دیگر می‌گوید و فعلا سر عدم ‌جذب بازیکن جدید و عدم تمدید با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده کورس گذاشته شده است!

در این بین هواداران دو تیم ‌هم هاج و واج مانده دلخوش به روزهای آتی هستند. روزهایی که مثل برق و باد در حال سپری شدن هستند و خیلی زود فصل جدید و البته مسابقات لیگ‌ نخبگان آسیا آغاز می‌شود و این دو نماینده کشورمان باید در رقابت‌های داخلی و آسیایی رقابت کنند. اما از مسابقات لیگ برتر که بگذریم سوال اینجاست پرسپولیس و استقلال با کدام بضاعت می‌خواهند در لیگ ‌نخبگان آسیا به ‌میدان بروند؟

در کشورهای عربی که برای جذب ستاره‌های دانه درشت رقابت تنگاتنگی دارند تیم‌‌های پرطرفدار کشورمان چه دستی بالاتر از رقیبان تا بن دندان مسلح دارند؟ دل بستن به غیرت ایرانی کافی است و یارای مقاومت مقابل شوت‌های رونالدو و نیمار و دیگر ابرستاره‌های فوتبال دنیا را دارد یا باز هم باید دست به دامان خدا و پیغمبر باشیم تا مبادا کیسه گل رقبا شویم و باعث آبروریزی؟

طی روزهای آینده مشخص خواهد شد هلدینگ و بانک‌هایی که قرار بود یار و یاور این دو تیم باشند همین ر‌ویه منفعل و اعصاب خردکن را در پیش خواهند گرفت یا خودی نشان می‌دهند و نگرانی‌ میلیون‌ها هواداران این د‌و تیم را از بین ‌خواهند برد‌. به باور ما که نگاه طفل سرراهی به سرخابی‌ها از وزارت ورزش زیر چتر ارگان دولتی دیگری قرار گرفته است و آش همان ‌آش است و کاسه همان کاسه!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها