کد خبر: 665550
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۱۹:۰۸:۰۷
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

یک منبع آگاه: مجوز گاریدو برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس به زودی صادر می‌شود

یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع داد که خوان کارلوس گاریدو مشکلی برای ورود به ایران ندارد و عدم صدور مجوز فعالیت او در ایران در جلسه امروز شورای برون مرزی وزارت ورزش به خاطر برخی مسائل کوچک بوده که قابل حل است.

یک منبع آگاه: مجوز گاریدو برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس به زودی صادر می‌شود
کد خبر: 665550
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۱۹:۰۸:۰۷

یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با وجود صادر نشدن مجوز فعالیت خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس در جلسه امروز شورای برون مرزی وزارت ورزش، این مربی اسپانیایی مشکلی برای کار در ایران ندارد و به زودی مجوز فعالیت او صادر خواهد شد. 

به گزارش اعتمادآنلاین، هفته پیش پرسپولیس با خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی به توافق رسید و از همان زمان بحث صدور مجوز او در شورای برون مرزی وزارت ورزش مطرح شد. 

امروز این شورا جلسه خود را تشکیل داد اما طبق اعلام رسانه‌ها به جمع‌بندی برای صدور مجوز برای این مربی نرسید. 

بعد از انتشار این خبر رسانه‌ها گمانه‌زنی کردند که احتمالا مربی اسپانیایی نمی‌تواند به ایران بیاید و سرخ‌ها باید به دنبال گزینه جانشین باشند. 

با این حال یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع داد که گاریدو مشکلی برای ورود به ایران ندارد و عدم صدور مجوز فعالیت او در ایران در جلسه امروز شورای برون مرزی وزارت ورزش به خاطر برخی مسائل کوچک و قابل حل بوده و بنابراین مجوز این مربی به زودی صادر خواهد شد. 

این منبع آگاه تصریح کرد به هیچ عنوان در برنامه‌های باشگاه پرسپولیس در مورد همکاری با گاریدو تغییری پیش نیامده و تنها تفاوت قابل ذکر تغییر کوچک تاریخ ورود این مربی به ایران است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها