کد خبر: 666328
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۷ ۱۳:۰۵:۰۲
| |

بیرانوند برمی گردد یا اخباری می آید؟ فعلا چیزی مشخص نیست

فعلا اخبار متفاوتی در مورد بیرانوند و اخباری به گوش می رسد که البته هیچ کدام از جانب مدیران پرسپولیس تایید نشده است.

بیرانوند برمی گردد یا اخباری می آید؟ فعلا چیزی مشخص نیست
کد خبر: 666328
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۷ ۱۳:۰۵:۰۲

پس از اینکه علیرضا بیرانوند همچون سال قبل در یک اقدام عجیب اقدام به فسخ قرارداد کرد این بار مسوولان و هواداران پرسپولیس به تکاپو افتادند تا دیگر از رفتارهای احساسی و غیرحرفه‌ای این دروازه‌بان خلاص شوند و برای همین از هوادار تا اعضای هیات مدیره و حتی پیشکسوتان این تیم‌ از جدایی بیرانوند استقبال کردند تا تیر او برخلاف فصل پیش که توانست قراردادش را چرب کند به سنگ بخورد! 

به گزارش روزنامه اعتماد، دروازه‌بان ملی‌پوش که جایگاهش در تیم‌ ملی هم به خطر افتاده چند روز قبل در ویدیویی درباره فسخ قراردادش توضیحاتی را ارائه داد و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که باز هم‌ هواداران از خجالت او درآمدند تا در یک وضعیت عجیب گیر کند.

تیم‌ خواهان بیرانوند که ظاهرا تراکتور است فعلا پا پس کشیده چرا که مدیران این باشگاه‌ نگران شکایت پرسپولیس هستند چون در صورتی که حق با قهرمان فصل اخیر ایران باشد باشگاهی که این دروازه بان را جذب کند با جرایم سنگینی مثل محرومیت در نقل و انتقالات مواجه خواهد شد. اینکه آینده دروازه‌بان شماره یک قرمزها که طی شش فصل حضور همراه با پرسپولیس رکورد شش قهرمانی در لیگ را در کارنامه خود به ثبت رساند چه می‌شود، مشخص نیست اما تکلیف قفسه توری پرافتخارترین باشگاه لیگ ‌برتر برای فصل آینده‌ به یک‌ علامت‌ سوال بزرگ‌ برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شده است‌.

فعلا اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد که البته هیچ کدام از جانب مدیران پرسپولیس تایید نشده است. شاید درویش و اعضای هیات مدیره منتظر عذرخواهی رسمی بیرانوند باشند تا کمی نرمش نشان بدهند و راضی به بازگشت او شوند و شاید هم به ‌طور کلی روی نام این گلر احساسی قلم قرمز کشیدند که شایدگزینه دوم با استقبال بیشتری از جانب هواداران همراه ‌شود چرا که در فضای مجازی این طور نشان داده شده که اکثریت‌ مخالف برگشت بیرانوند هستند‌. با این حال در رسانه‌های مختلف پلن‌های متفاوتی برای جانشینی بیرانوند عنوان می‌شود البته همان طور که اشاره کردیم فعلا تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است. 

در بعضی از رسانه‌ها صحبت از حضور اخباری است؛ دروازه‌بان بلندقامت گل‌گهر که تحت قرارداد با این باشگاه است و مدیران پرسپولیس در صورتی که خواهان به خدمت گرفتن او باشند باید با همتایان خود در گل‌گهر مذاکره کنند‌. حسین پورحمیدی و امیر عابدزاده و علیرضا حقیقی و پیام نیازمند هم در کنار گزینه‌های خارجی می‌توانند در رادار پرسپولیسی‌ها قرار بگیرند که هرکدام آنها هم شرایط خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال چنانچه بیرانوند تراکتوری شود امکان جذب پورحمیدی زیاد می‌شود یا سپاهان به راحتی بی‌خیال پیام نیازمند نخواهد شد با این‌ تفاسیر به خدمت گرفتن اخباری که فصل پیش از عابدزاده و حقیقی آماده‌تر نشان داده ولو اینکه با گل‌گهر قرارداد دارد هم به صرفه‌تر و‌ هم معقول‌تر به نظر می‌رسد. با این حال تاکید‌ در مطلب‌مان را تکرار می‌کنیم‌: هنوز تصمیم ‌خاصی در باشگاه پرسپولیس در این خصوص اتخاذ نشده وگرنه ‌می‌شد بهتر به زوایای آن پرداخت و با اطمینان بیشتری به آن اشاره کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها