کد خبر: 672907
|
۱۴۰۳/۰۶/۰۹ ۰۸:۲۵:۳۷
| |

پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با «اعتماد»؛

رحیم یوسفی: ترس حریفان از پرسپولیس بریزد کار سخت می شود/ بازیکنان در حد و اندازه‌های ‌خود ظاهر نشدند

پیشکسوت پرسپولیس می گوید یحیی گل محمدی دوست دارد مقابل پرسپولیس برنده شود.

رحیم یوسفی: ترس حریفان از پرسپولیس بریزد کار سخت می شود/ بازیکنان در حد و اندازه‌های ‌خود ظاهر نشدند
کد خبر: 672907
|
۱۴۰۳/۰۶/۰۹ ۰۸:۲۵:۳۷

تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری دو بازی و کسب دو نتیجه مساوی برای تقابل هفته سوم برابر فولاد خوزستان آماده می‌شود.

به گزارش روزنامه اعتماد، حریف خوزستانی با هدایت یحیی گل‌محمدی به نظر می‌رسد در شرایط خوبی قرار دارد. پیرامون آخرین وضعیت پرسپولیس با رحیم یوسفی، پیشکسوت این باشگاه گفت‌وگویی ترتیب دادیم.

 

پرسپولیس مدل گاریدو در این دو بازی که از لیگ گذشته، چطور بوده؟

به نظر من پرسپولیس در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشده است. بچه‌ها هماهنگ نیستند و یک مقدار نیاز به زمان دارند که خب اگر با این شریط پیش بر‌وند، عقب می‌افتند .

قبول دارید که هر مربی نیاز به زمان دارد؟

بچه‌ها به خصوص جلوی تراکتور که تقویت شده دست و پا بسته بازی کردند. اگر توپ‌های آنها گل می‌شد باید خیلی گل می‌خوردیم باز هم خدا را شکر که نتیجه مساوی شد! بچه‌ها آن‌طور که باید باشند، نبودند . خیلی ضعیف بازی می‌کردند. حریف هر وقت دوست داشت در هجده قدم پرسپولیس بود! راحت دریبل می‌کردند.

علتش چیست؟

خب روی یک بازیکن حساب کردند که در دفاع قرارش دادند حالا چطوری راحت دریبل می‌خورد؟ نباید اینها را بازیکن مدافع بداند که چطور باید دفاع کند؟ علت باید بررسی شود و بچه‌ها در حد و اندازه‌های پرسپولیس ظاهر نشدند .

عملکرد فاز تهاجمی تیم چطور بود؟

وقتی راحت گل بخورید دیگر هجومی وجود ندارد! ضعیف کار کردند که همیشه در هجده قدم ما بودند. اگر گاریدو نتواند تیم را جمع و‌ جور کند کار خیلی سخت می‌شود.

رحیم یوسفی

نظرتان درباره بازیکنان‌ جدیدی که جذب شدند، چیست؟

احمدزاده آن احمدزاده ‌قبل نبوده و خیلی ضعیف کار کرد یا مدافع مراکشی با اینکه گل زد، اما هنوز فوتبال خوبی از خودش نشان نداده. ‌ان‌شاءالله با چند تا بازی دیگر جا بیفتند و بتوانند تیم را جمع کنند.

درباره منتفی شدن حضور علی قلی‌زاده صحبتی ‌دارید؟

اگر همه چی خوب بود یک بازیکن خوب هم‌ مثل قلی‌زاده هم‌ تیم را قوی می‌کرد، اما وقتی تیم ضعیف است یک بازیکن نمی‌تواند تاثیر بگذارد. مثلا در تیمی که مسی بازی می‌کند همه خوب هستند و مسی سرآمد آنهاست و می‌تواند تغییر دهد، اما وقتی تیم ضعیف باشد مسی به تنهایی چه کار می‌تواند انجام‌ دهد؟ پرسپولیس نیاز به بازسازی دارد و بچه‌ها هم بیشتر احساس مسوولیت کنند و اضافه‌تر از آنچه هستند باشند تا به پرسپولیس کمک کنند. در این دو بازی بد بودند حالا من ایراد می‌گیرم، می‌آیند می‌گویند اینها تعصب ندارد خب ما ناراحت هستیم. من دنبال این نیستم تا جای کسی را بگیرم تمام مدارک را هم دارم، اما به والله اگر پیشنهادی هم دهند، نمی‌روم، چون کار من این نیست و در حد و اندازه‌ای خودم را نمی‌بینم که بخواهم کار کنم. اما حرفی می‌زنم همه دلخور می‌شوند. به خدا این تیم ضعیف است.

نظرتان‌ درباره بازی با فولاد چیست؟

خب یحیی تمام خصوصیات بچه‌هایی که در پرسپولیس با او کار کردند را می‌داند و دوست ندارد جلوی پرسپولیس دست و پا بسته کار کند. بچه‌ها مقابل تیم یحیی اگر به خودشان نیامده باشند به مشکل می‌خورند. تا این تیم راه بیفتد کار سختی دارد. الان هم چیزی نمی‌شود گفت مگر دو بازی قبل را فراموش کنند و در این بازی نشان دهند پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. اگر به همین صورت جلو بروند ترس تیم‌های دیگر ریخته می‌شود و خیلی راحت می‌آیند یقه این تیم را می‌گیرند. اگر ضعیف باشند تیم‌های مقابل ترس را از خودشان دور می‌کنند. باید زود به شرایط خوب برگردند‌.

درباره داوری و وی‌ای‌آر هم که در بازی پرسپولیس و تراکتور سر و صدا به پا کرد، صحبتی دارید؟

پنالتی‌های استقلال و گلی که پرسپولیس خورد همه بو‌دار است. مگر می‌شود که سروش رفیعی را آن‌طور اخراج کنند؟ خطای بدتر از آن هم گذشت می‌کردند،‌ اما سروش تعادلش را از دست داد و به آن صورت برخوردی نبود، اما داور می‌رودVAR را نگاه می‌کند و می‌گوید اخراج. اصلا یک چیز خنده‌داری بود! اصلا کاش وی‌ای‌آر را نمی‌آوردند، چون خیلی راحت داورها داوری می‌کردند.الان در حال حق‌کشی هستند !

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها