کد خبر: 673607
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۷ ۱۲:۰۵:۵۸
| |

خشم سرمربی برزیل: کسی در این کشور صبر ندارد!

دوریوال جونیور معتقد است که تنها راه نتیجه گرفتن تیم ملی برزیل زمان دادن و صبر کردن است.

خشم سرمربی برزیل: کسی در این کشور صبر ندارد!
کد خبر: 673607
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۷ ۱۲:۰۵:۵۸

تیم ملی برزیل نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی اکوادور به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۱ و تک گلی که رودریگو به ثمر رساند برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

به گزارش ورزش سه، دوریوال جونیور پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما برابر تیمی به میدان رفتیم که پیش از این تنها یک بار در این مسابقات شکست خورده بود که با نتیجه ۰-۱ برابر تیم ملی آرژانتین بود. تیم ملی اکوادور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ هم عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و تنها در ضربات پنالتی برابر تیم قهرمان شکست خورد.»

او با اشاره به وضعیت تیمش گفت: «مردم باید از شرایطی که ما در آن قرار داریم آگاه باشند. ما از دقیقه اول تلاش کردیم و به دنبال کسب نتیجه خوب بودیم. تغییراتی در نیمه دوم داشتیم که برای حفظ شرایط و پیشرفت در بازی بود. ما برای حفظ نتیجه تعویض نکردیم، ما به دنبال گل‌های بیشتر بودیم اما تیم حریف هم منسجم بود.

آنها در هیچ یک از دقایق بازی نتوانستند شرایط را برای ما سخت کنند و حملات زیادی را روی دروازه ما انجام دهند. آنها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما فرصتی برای گلزنی پیدا نکردند. من فکر می‌کنم ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم حتی عملکردی بهتر از این را هم به نمایش بگذاریم.

ما بازیکنان بسیار خوب و بزرگی در اختیار داریم و توانستیم در نیمه اول خیلی خوب به دروازه حریف حمله کنیم. حرکات ترکیبی درخشانی بین بازیکنان داشتیم و رودریگو هم از فضایی که بین خطوط ایجاد شده بود استفاده کرد تا گل بزند. همه چیز برای پیشرفت زمان می‌برد و تیم باید بهتر شود که این اتفاقات یک شبه رخ نخواهد داد. طبیعی است که نشود ۹۰ دقیقه خوب بازی کرد اما ما به دنبال راهی برای پیشرفت در هر لحظه هستیم.»

دوریوال جونیور در پاسخ به سوالی درباره عملکرد نه چندان خوب وینیسیوس جونیور هم اضافه کرد: «اول از همه باید شرایط بازیکنی که همیشه برای تیم ملی کشور و باشگاهش درخشیده است را در نظر بگیرید. تازه در ابتدای فصل هستیم و هیچکس هنوز به اوج آمادگی فیزیکی نرسیده است.

این انتظاراتی است که پیش از این از نیمار هم وجود داشت و باید راه حلی برایش پیدا کرد. ما در حال طی کردن روند تغییراتی هستیم که باید آنها را بپذیریم و قدم به قدم پیش برویم. گاهی این روند زمان‌بر است. باید صبور باشیم، چیزی که در این کشور نداریم. از هواداران می‌خواهم آرام باشند. ما بازیکنان بسیار سطح بالایی داریم که در بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا و برزیل بازی می‌کنند. من از این نمی‌ترسم که بگویم که دو سال دیگر تیمی مدعی هستیم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها