کد خبر: 673777
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۸ ۱۸:۵۵:۲۰
| |

همه در انتظار اعلام زمان معرفی سرمربی استقلال!

در شرایطی که استقلال روزهای پرخبر و مملو از اخبار و شایعات گوناگون را تجربه می کند، همه در انتظار اعلام نام سرمربی جدید هستند.

همه در انتظار اعلام زمان معرفی سرمربی استقلال!
کد خبر: 673777
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۸ ۱۸:۵۵:۲۰

مهمترین بحث پیرامون این روزهای فوتبال ایران، به اخبار انتخاب سرمربی جدید استقلال برمیگردد. مدیران هلدینگ خلیج فارس و مدیریت باشگاه به این نتیجه رسیده اند که اکنون زمان عبور از نکونام و انتخاب سرمربی جدید است.

به گزارش ورزش سه، با این حال، هنوز به درستی مشخص نیست که چه کسی قرار است سرمربی جدید را انتخاب کند؟ آیا هلدینگ خلیج فارس مستقلاً و بدون گرفتن تأییدیه و نظر مدیرعامل اقدام خواهد کرد و یا اینکه فرشید سمیعی در این خصوص از استقلال نظر جهت انتخاب جانشین نکونام برخوردار است؟

در روزهای گذشته مالک باشگاه استقلال برای جذب یک سرمربی بلغارستانی به نام ایوایلو پتف اقدام کرد اما مخالفت های هواداران با این انتخاب باعث عقب نشینی هلدینگ از جذب پتف شد تا حضور او در ایران منتفی شود.

در این میان اخباری به دست ورزش سه رسید که فرشید سمیعی دخالتی در انتخاب پتف نداشته و حتی با این گزینه مخالف است و از ریکاردو ساپینتو به عنوان گزینه اول مدیرعامل استقلال یاد می شد، سرمربی پرتغالی که به بازگشت نزدیک شده و ممکن است دوباره سکان هدایت آبی ها را به دست بگیرد.

نکته بسیار عجیب پیرامون این روزهای استقلال، سردرگمی اصحاب رسانه و انتشار اخبار متناقض درخصوص این باشگاه است به نحوی که هر روز چندین خبر از دل باشگاه به بیرون درز می کند که پاسخگو نبودن اکثریت مدیران باشگاه باعث شده تا راستی آزمایی این اخبار سخت و دشوار باشد.

در شرایطی که استقلال باید دوشنبه هفته آینده به مصاف الغرافه قطر برود، هنوز تکلیف نیمکت تیم مشخص نیست. حتی امروز اخباری به گوش می رسید مبنی بر اینکه ممکن است یک مربی ایرانی به صورت موقت، کار هدایت تیم را بر عهده بگیرد و نام مجید نامجومطلق، سهراب بختیاری زاده و خسرو حیدری نیز به عنوان کاندیداهای جانشینی موقت نکونام مطرح شده بود.

این بلاتکلیفی عجیب، کاسه صبر هواداران استقلال را لبریز کرده است و بن بست اطلاعاتی و نبود اخبار موثق و البته چند دسته شدن تصمیم گیرندگان در باشگاه باعث به وجود آمدن چنین وضعیت عجیب و پرآشوبی شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها