کد خبر: 674056
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۰ ۱۸:۳۵:۵۸
| |

مانچینی با 10 نفر حکم اخراج برانکو را امضا کرد

تیم ملی فوتبال عربستان که حدود 87 دقیقه با یک یار کمتر برابر عربستان بازی می‌کرد، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود، تیم ملی چین عبور کند و برنده از زمین خارج شود.

مانچینی با 10 نفر حکم اخراج برانکو را امضا کرد
کد خبر: 674056
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۰ ۱۸:۳۵:۵۸

برانکو حتی از پس تیم 10 نفره عربستان هم برنیامد و با دو گلی که حسن کادش روی دو ضربه کرنر وارد دروازه میزبان کرد، پیروزی بزرگ تیم روبرتو مانچینی را برابر تیم ملی چین رقم زد تا سعودی‌ها سه امتیاز حساس را از استادیوم دالیان و در مقابل دیدگان 60 هزار نفر، سوغاتی به ریاض ببرند.

به گزارش ورزش سه، نخستین اتفاق جدی بازی، منجر به گل اول مسابقه شد. چینی‌ها در دقیقه چهارده صاحب یک ضربه کرنر شدند که توپ ارسالی به روی دروازه، با اشتباه علی لاجامی، مدافع سعودی‌ها همراه شد و پس از برخورد توپ به سر این بازیکن و روی خروج مرگبار محمد العویس، دروازه عربستان باز شد.

دقایقی بعد و روی حرکت بچه گانه محمد کنو، عربستان 10 نفره شد. این بازیکن که با خطای بازیکن حریف روی زمین افتاده بود، با کف استوک هایش، ضربه ای را به شکم جیانگ شنگ لنگ وارد کرد. پس از بازبینی صحنه توسط VAR، داور با یک کارت قرمز مستقیم، کنو را از زمین بازی اخراج کرد.

عربستان در دقیقه 39 به بازی برگشت. روی ارسال کرنر دقیق ناصر الدوسری به دهانه دروازه، حسن کادش، مدافع الاتحاد با یک ضربه سر دیدنی و چکشی، توپ را وارد دروازه کرد تا بازی یک بر یک شود.

میزبان در وقت‌های تلف شده نیمه اول بخت بسیار خوبی را برای گلزنی از دست داد. روی یک ارسال و پس از چند بار رفت و برگشت، توپ در مقابل دروازه به وو لی رسید که ضربه سر او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

چین توانست در دقیقه 56 و توسط بازیکن تعویضی برانکو یعنی شانگ یوان وانگ به گل برسد. روی یک ارسال کرنر به روی دروازه، ضربه سر وو لی در دهانه دروازه با ضربه یوان وانگ به گل تبدیل شد، اما پس از بازبینی صحنه مشخص گردید که توپ در شرایط آفساید وارد دروازه محمد العویس شده و این گل رد شد.

عربستان در دقیقه 63 یک فرصت بی‌نظیر را از دست داد. روی توپ‌ربایی دیدنی سالم الدوسری از سمت چپ، او وارد محوطه جریمه شد و ضربه او در مصاف تک به تک با گلر چین، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و این بخت مسلم گلزنی از دست رفت.

در دقیقه 77 بود که چین فشار خود را به روی دروازه عربستان افزایش داد و سه فرصت پیاپی شوت زنی را از دست داد. ابتدا ارسال خطرناک و عرضی بازیکن چین را محمد العویس دفع کرد. سپس توپ به مهاجم میزبان رسید که ضربه او را نیز العویس دفع کرد و شوت سوم نیز به تور کنار دروازه برخورد کرد.

اما شگفتی تیم 10 نفره مانچینی در دقیقه 90 تکمیل شد. پس از آنکه شوت سالم الدوسری به پای مدافع چین برخورد کرد و راهی کرنر شد، مصعب الجویر پشت توپ ایستاد. ارسال دقیق او باز هم با ضربه سر حسن کادش، مدافع پیش تاخته عربستان همراه شد و توپ به زیر طاق دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل شد.

در ثانیه‌های پایانی چین برای زدن گل تساوی تلاش کرد، ولی بی‌نتیجه بود و در نهایت عربستان که با احتساب پانزده دقیقه وقت‌های تلف شده هر دو نیمه حدود 87 دقیقه با یک یار کمتر بازی می‌کرد، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد چین عبور کند تا مانچینی یک برد ارزشمند را در خاور دور کسب کرده و به نوعی حکم اخراج احتمالی برانکو را امضا کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها