کد خبر: 674597
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ۱۸:۲۲:۱۱
| |

مدعیان دیروز، متخلفان امروز

اساتید فوتبال ایران را از ریل خارج کردند و گواه این مدعا وضعیت رو به اضمحلال فعلی فوتبال کشور است.

مدعیان دیروز، متخلفان امروز
کد خبر: 674597
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ۱۸:۲۲:۱۱

وب‌سایت وانانیوز یادداشتی در مورد شرایط این روزهای فوتبال ایران نوشته است.

در بخشی از این یادداشت آمده: شاید جالب باشد افرادی شهاب‌الدین عزیزی خادم را به انواع و اقسام تخلفات متهم کرده و او را بدون مستندات از راس کار عزل موقت کردند که اکنون پرونده‌هاشان در موضوع فساد در  فوتبال در حال بررسی است. آن زمان خیلی‌ از هواداران فوتبال فکر می‌کردند فساد مربوط به رئیس قبلی فدراسیون است اما فعلا اینطور به نظر می‌رسد این مساله مربوط به مدعیان همیشگی فوتبال است.

هنوز یادمان نرفته در اواخر سال ۱۴۰۰ اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب دست به حذف عزیزی خادم زدند .البته اهالی فوتبال و مردم به‌خوبی می‌دانند که چرا این رئیس فدراسیون پرانرژی به شکل ناجوانمردانه‌ای عزل شد. به همین دلیل نام اعضای هیئت رئیسه در ۲ صفحه از تاریخ فوتبال این کشور ثبت خواهد شد. 

صفحه اول جایی‌ که این اساتید فوتبال ایران را از ریل خارج کردند و گواه این مدعا وضعیت رو به اضمحلال فعلی فوتبال کشور است که در ادامه فقط به چند نمونه آن اشاره می‌کنیم: 

* در زمینه وی ای آر هر روز ادعای جدید به‌ جهت بازی با ذهن علاقمندان به فوتبال ارائه می‌شود. آنها به این ویدیو چک چینی که تأییدیه فیفا را ندارد وی ای آر می‌گویند. 

* هر روز اخبار جدیدی از پرونده فساد از استان کرمان به گوش می‌رسد و وای به حال آن روز که از دیگر استان‌های کشور نیز مانند کرمان اخبار فساد به بیرون درز پیدا کند. 

* در زمینه برگزاری بازی‌های رسمی و بین‌المللی دچار پدیده‌ای جدید شده‌ایم و موجبات آبروریزی در سطح فوتبال آسیا را فراهم آورده‌ایم. 

* در زمینه برگزاری لیگ تیم‌های میزبان و میهمان تکلیف مشخصی ندارند و نمی‌دانند در کدام شهر باید میزبان باشند یا میهمان.

* در زمینه پرداخت بدهی‌ ویلموتس نه بدهی‌ها پرداخت شده و نه شفاف سازی صورت گرفته.

* در زمینه قانون‌گذاری شاهد فاجعه هستیم. اول قانون را وضع و تیم‌ها را ملزم به رعایت آن می‌کنند و در آخرین لحظات می‌آیند و آن قانون را لغو می‌کنند. 

* در زمینه فوتبال ملی تیم‌های نوجوانان، جوانان، امید حذف می‌شوند و مربیانی که ببا توصیه بر سر کار می‌آیند، به توجیه شکست‌های خود می‌پردازند. شرم‌آور است که در کافا شرکت می‌کنیم و چهارم می‌شویم و شرم‌آور است که نوجوانان افغانستان کشوری که ۱۰۰ سال از فوتبال ما عقب‌تر است قهرمان می‌شود.

*در فوتبال ملی بزرگسالان نیز از انگلیس ۶ گل می‌خوریم و به آمریکا می بازیم و در نهایت پاداش‌های کلان را به‌ خاطر برد مقابل ولز به اعضای هیئت رئیسه پرداخت می‌شود. 

اما صفحه دوم: برخی اعضای هیئت‌ رئیسه در مورد پرونده فساد احضار و مورد پرسش قرار گرفته‌اند. حال باید پرسید به‌ راستی سکان هدایت این کشتی به دست چه کسانی افتاده است؟ و چرا باید فوتبال‌دوستان و علاقه‌مندان به این رشته پرطرفدار هر روز شاهد احضار یکی از مدیران ارشد فدراسیون باشند؟ 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها