کد خبر: 674705
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۶ ۱۲:۵۵:۱۵
| |

مستند بایرن فاش کرد: سخنرانی عجیب توخل!

توماس توخل پس از پیروزی بایرن مونیخ برابر آرسنال در لیگ قهرمانان صحبت‌های عجیبی را در رختکن این تیم مطرح کرد.

مستند بایرن فاش کرد: سخنرانی عجیب توخل!
کد خبر: 674705
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۶ ۱۲:۵۵:۱۵

بایرن مونیخ فصل گذشته و تحت هدایت توماس توخل نتوانست نتایج خوبی به دست آورد و پس از مدت‌های طولانی حتی یک جام هم چه در رقابت‌های لیگ آلمان و چه در مسابقات اروپایی نتوانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش ورزش سه، حالا در مستندی که از بایرن مونیخ در فصل گذشته ضبط و به نام «به دنبال (حضور در) ویمبلی» در حال پخش است، صحنه‌های عجیب و جالبی از شرایط این تیم در شب‌های گذاری رقابت‌های لیگ قهرمانان در رختکن منتشر شده است. توماس توخل در این قسمت سخنرانی غیرمعمول و جالبی برای بازیکنانش دارد.

بایرن با پیروزی ۰-۱ در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر آرسنال موفق شد برای اولین‌بار پس از سال ۲۰۲۰ به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و بازیکنان از این اتفاق بسیار خوشحال و شادمان بودند.

جو خوبی در رختکن و پس از پایان این بازی وجود داشت که ناگهان توخل فریاد زد: «کنراد! یک سگ بخر!» و همین باعث شد که بسیاری از بازیکنان بایرن مونیخ شروع به خندیدن کنند و اریک ماکسیم چوپو موتینگ هم آهنگی جالب مربوط به همین شوخی را پخش کرد تا جو بیش از پیش متفاوت شود.

سپس لئون گورتسکا از کنراد لایمر خواست که دلیل این اظهارنظر توخل را توضیح دهد و او گفت: «سرمربی در سخنرانی‌اش در بازی رفت به من گفته بود که امروز سگ ما هستی! چون باید همیشه دنبال هر بازیکنی از حریف بدوی و مراقب آنها باشی.» به همین دلیل او پس از پایان بازی برگشت چنین شوخی‌ای را با بازیکن تیمش کرده بود.

لایمر در این باره اضافه کرد: «جو رختکن خیلی خوب بود. مشخصا این صحبت توخل برای همه کسانی که در آن سخنرانی حضور داشتند بسیار جالب بود. یادم نمی‌آید که این اتفاق پس از آن چطور ادامه پیدا کرد اما همه به من گفته بودند که اگر صعود کنیم، باید یک سگ برای خودم بخرم.»

گورتسکا هم پس از این بازی از این بازیکن به‌خاطر این که توانسته بود به خوبی مارتین اودگارد را مهار کند و  برابر حملات او دفاع خوبی داشته باشد تمجید کرد. تصمیم توخل برای انتخاب او خوب بود اما در آخر باز هم خبری از سگ نشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها