کد خبر: 675299
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۱ ۱۱:۵۵:۴۸
| |

علیرضا اکبرپور: نکونام بداند هواداران دیگر تحمل کسب این نتایج را ندارند!/ از دیدن یامگا در نساجی ناراحت شدم

بازیکن پیشین استقلال می گوید این تیم باید هر طور شده دربی را ببرد.

علیرضا اکبرپور: نکونام بداند هواداران دیگر تحمل کسب این نتایج را ندارند!/ از دیدن یامگا در نساجی ناراحت شدم
کد خبر: 675299
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۱ ۱۱:۵۵:۴۸

 روزبه   ‌دلاور| در هفته چهارم‌ لیگ برتر استقلال به مصاف نساجی رفت که تلاش دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش روزنامه اعتماد، پس از این مسابقه باز هم موج انتقادات به سوی جواد نکونام سرازیر شده است. هواداران استقلال در فضای مجازی به سرمربی این تیم حمله کردند و برد در دربی را تنها شانس برای ادامه همکاری با وی می‌دانند. باتوجه به اینکه زمان زیادی تا دربی باقی نمانده به نظر می‌رسد حداقل به لحاظ روحی آبی‌ها در شرایط خوبی قرار ندارند.

پس از پایان بازی با علیرضا اکبرپور یکی از پیشکسوتان استقلال درباره شرایط این روزهای تیم گفت‌وگو کردیم که در ادامه چکیده‌ای از آن را می‌خوانید.

به نظر شما چرا استقلال مقابل نساجی نتوانست برنده باشد؟

خودتان دیدید که چه شد! در این‌مدت در بازی‌ها آن انتظاری که از استقلال می‌رود برآورده نمی‌شود حالا درست که بارندگی بود و تاثیر داشت اما تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود باید همه این شرایط را درک کرده باشد و با برد از زمین بیرون بیاید وگرنه ‌از قهرمانی عقب می‌افتد. الان استقلال هر هفته از صدر دورتر می‌شود .

شما همیشه از سرمربی استقلال حمایت کردید. حالا چاره کار چیست؟

اولا موفقیت تیم آرزوی همه ماها است و اگر انتقاد یا پیشنهادی داریم در راستای نتیجه‌گیری تیم‌مان است و هیچ غرض‌ورزی یا رفاقتی با هیچ کسی نداریم که بخواهیم‌دوستی کنیم یا بکوبیم. الان وقت کوبیدن نکونام نیست چون اول فصل است و شروع مسابقات است منتها نکونام هم باید کمی بجنبد و نباید به این راحتی نتایج را از دست بدهد و باید کمی هجومی‌تر تیمش را به زمین بفرستد. باید هجومی‌تر کار کند و به حریف موقعیت هم ندهد. نساجی تیم قابل احترامی است اما تیم ته جدولی بود و هواداران هم از استقلال انتظار بیشتری دارند. در همین زمین تیم‌ها می‌آیند و سه امتیاز را می‌گیرند اما استقلال امتیاز داد. کادرفنی استقلال بدانند که هواداران دیگر تحمل کسب این‌جور نتایج را ندارند. چند سال است که قهرمان نمی‌شویم و این هوادار دوست دارد امسال هرجور شده قهرمان شوند اما این‌جور بازی کردن هوادار را ناامید می‌کند. به شخصه از هر کسی آمده مربی استقلال شده حمایت کردم تا تیم‌ نتیجه بگیرد و هیچ‌وقت سهم‌خواه نبودم وگرنه مثل بعضی‌ها الان در باشگاه یک کاره‌ای بودم! اسم پیشکسوت را روی کسی می‌گذارند که ۵، ۶ سال در تیم بازی کرده باشد و باید شخصیتش حفظ شود و از مشاوره‌هایش استفاده شود منتها در ایران‌ چنین چیزی رعایت نمی‌شود.

درباره حضور یامگا در ترکیب نساجی چه صحبتی دارید؟

ما ایرانی‌ها اکثرا احساسی هستیم‌اما یک چیزهایی در فوتبال‌ما انگار از بین رفته است. پادوانی آن‌طور شد و الان هم‌یامگا این‌طوری شد! باید جوری باشد که یک خارجی که از کشور ما رفت ‌از فوتبال و کشور ما تعریف کند نه اینکه بگویند این مشکل برای من پیش آمد و به این شکل مرا بیرون گذاشتند. ماها که این‌طور کنارمان گذاشتند ایرانی هستیم و کاری نداریم! در بازی با نساجی یامگا را دیدم و خیلی ناراحت شدم‌ چون دوست داشتم‌ در استقلال بازی می‌کرد و بیشتر به او بها می‌دادند و اگر نمی‌توانست بازی هم‌کند او را حفظ می‌کردند به خاطر‌ تمام بازی‌های خوب برای این تیم.‌ دیروز خیلی ناراحت شدم اگر او‌ حتی نمی‌توانست بازی کند ایرادی‌نداشت یک‌سال هم حفظش می‌کردند تا به او کمک کنند. این‌طور بهتر بود تا بداند در فوتبال ما خیلی چیزها هنوز از بین نرفته است.

دربی را چطور می‌بینید؟

دربی با تمام بازی‌ها فرق دارد و با این‌نتیجه‌‌ای که استقلال به دست آورد باید هرطوری که هست این بازی را ببرد. سه امتیاز دربی برای استقلال خیلی مهم است و به هیچ‌وجه نباید ببازد . درست که هفته ششم هستیم ‌اما ‌در آخر فصل حسرت همین یک امتیازهای از دست رفته را می‌خورند. هواداران با برد‌ این تیم قانع می‌شوند و به این ترتیب ‌شرایط برای استقلال و‌ نکونام‌ فرق خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها