کد خبر: 675784
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۴ ۱۰:۲۵:۱۰
| |

سقوط فدراسیون نزدیک شد/ شلیک تیر خلاص به قلب فساد در فوتبال

مهدی تاج در چند روز اخیر در دو مراسم با واکر دیده شده؛ دیدار با وزیر ورزش و مراسم ختم سردار سراج، اما در فدراسیون فوتبال حضور پیدا نکرده است.

سقوط فدراسیون نزدیک شد/ شلیک تیر خلاص به قلب فساد در فوتبال
کد خبر: 675784
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۴ ۱۰:۲۵:۱۰

26 مرداد دادگستری کرمان اعلام کرد کیفرخواست متهمان پرونده فساد فوتبال تا 20 روز آینده صادر می‌شود. 

به گزارش روزنامه اعتماد، با وجود گذشت بیش از یک ماه از وعده دادگستری کرمان این اتفاق رخ نداد تا زمزمه‌هایی در مورد به فراموشی سپرده شدن این پرونده مانند موارد قبلی به گوش برسد. اما روز گذشته اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی پیرامون این پرونده ارایه کرد که نشان داد خدا را شکر نه قرار است پرونده مشمول گذر زمان و فراموشی شود و نه قرار است فرد یا افرادی از متهمان قسر در بروند. 

سخنگوی قوه قضاییه روز گذشته درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت: در این پرونده تمامی متهمان با تودیع وثیقه از زندان آزادند. همچنین پرونده مسوولان سابق مس رفسنجان دنبال می‌شود و متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند. دو نفر از متهمان حاضر شدند و ۵ نفر از آنها در جلسه حاضر نشدند و از این حق خود استفاده نکردند. همچنین دو نفر از افرادی که تحت عنوان «رمّال» بودند، تفهیم اتهام شدند. دادستان مرکز استان هم گفتند حداکثر ظرف یک ماه قرار نهایی درخصوص پرونده را صادر خواهیم کرد. طبق اطلاعاتی که خبرنگار روزنامه اعتماد به دست آورده افرادی که در آخرین جلسات دفاع شرکت نکرده‌اند، مشخص هستند. همان افرادی که این روزها درگیر برخی گرفتاری‌ها از قبیل: بیماری و غیره هستند و حالا معلوم شده با عدم حضور در جلسه دفاع به نوعی اتهام خود را پذیرفته‌اند. با توجه به نزدیک بودن زمان صدور کیفرخواست نیازی نیست به اسامی این افراد اشاره شود، بلکه مهم این است که قوه قضاییه و نهادهای نظارتی-امنیتی مسیر را ولو با کمی تاخیر به درستی پیش برده‌اند. حالا فقط مانده شلیک تیر خلاص به قلب فساد در فوتبال ایران. با توجه به اظهارات سخنگوی قوه قضاییه و وعده‌ای که پیش از این دادگستری کرمان داده بود به نظر عمر مدیریتی برخی افراد حاضر در فدراسیون فوتبال و برخی مدیران باشگاه‌ها رو به اتمام است. به این ترتیب فدراسیونی که در بیش از یک ماه گذشته بدون رییس اداره شده به لحظه سقوط خود خواهد رسید و از این نقطه به بعد مقامات ذی‌صلاح ازجمله وزیر ورزش و جوانان و مجمع فدراسیون فوتبال باید هر چه سریع‌تر در مورد ادامه فعالیت فدراسیون تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهند.    

از ابتدای شهریور امسال و بعد از عمل جراحی مهدی تاج از ناحیه لگن که او را خانه‌نشین کرد و سپس مشکل قلبی مهدی محمدنبی و با توجه به مشکل حقوقی که منصور قنبرزاده دارد و نبود نایب‌رییس زنان، فدراسیون فوتبال رسما بدون متولی اداره شده است. در این بین برخی خبرگزاری‌ها نوشته‌اند که مهدی تاج از حضور در فدراسیون فوتبال منع شده است. تاج در چند روز اخیر در دو مراسم با واکر دیده شده؛ دیدار با وزیر ورزش و حضور در مراسم ختم سردار سراج، اما در فدراسیون فوتبال حضور پیدا نکرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها