کد خبر: 675862
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۴ ۱۶:۵۲:۱۲
| |

داریوش مصطفوی: مسابقه امروز، دربی نیست، این یک بازی دوستانه محقر است! + ویدئو

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال می‌گوید دولت دربی را از ریخت انداخته است.

حجم ویدیو: 24.99M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47 دانلود ویدیو
کد خبر: 675862
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۴ ۱۶:۵۲:۱۲

پیشکسوت فوتبال و رئیس پیشین فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار دیده‌بان ایران، به پرونده مطرح‌شده در زمینه فساد در فوتبال اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از این پرونده دست مقامات قضایی است و آن‌ها باید اعلام نظر کنند، اما درباره آنچه به خود فدراسیون بازمی‌گردد، قطعا ناهنجاری‌هایی وجود دارد و امیدواریم با برگزاری انتخابات جدید فدراسیون، این ناهنجاری‌ها کم شود و فوتبال مسیر خود را پیدا کند.

وی افزود: تداوم ناهنجاری‌های موجود، نه به نفع افکار عمومی است، نه به نفع جامعه و نه به نفع خود فوتبال. شنیده‌ام که آقایان نبی و بیات دچار بیماری شده‌اند که امیدوارم سلامت باشند. همچنین آقای قنبرزاده گرفتاری‌هایی دارد. این به نفع فوتبال نیست که مسئولان بزرگ آن دچار بیماری و گرفتاری باشند. همه برای خدمت آمده‌اند و امیدوارم بتوانند به خدمت خود ادامه دهند. 

مصطفوی با اشاره به برگزاری مسابقه استقلال و پرسپولیس در عصر امروز، گفت: دربی را دولت از شکل و رنگ انداخته است. این دیگر دربی نیست. دربی‌هایی جذاب بود که در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری برگزار می‌شد. باید زن و مرد این امکان را داشته باشند که در یک ورزشگاه بزرگ حضور پیدا کنند و تیم‌ها را تشویق کنند. اهمیت دربی به استقبال گسترده تماشاگران است و مسابقه‌ای که با حضور ۸ هزار تماشاگر برگزار شود، دیگر دربی نیست، یک بازی دوستانه است که در یک جای محقری برگزار می‌شود. 

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: این روزها دیگر دربی برای مردم مهم نیست. زمانی این مسابقه مهم بود که ۱۰۰ هزار نفر درون استادیوم و ۵۰ میلیون نفر از طریق تلویزیون‌ها مسابقه را می‌دیدند و حتی ۵۰۰ هزار نفر هم بیرون ورزشگاه صف می‌کشدیدند. بازی امروز دیگر دربی نیست، یک بازی بی‌رمق و بی‌جسم و بی‌حیات و معمولی است که فقط برای آن هزینه می‌شود و برای تیم‌های بزرگ تهران صرفه‌ای ندارد. 

وی در پایان تصریح کرد: به نظر من، بازی امروز دربی نیست، یک مسابقه‌ای است که صرفا برگزار می‌شود، مثل مسابقه‌های دسته سه و چهار، خود من زیاد به این بازی توجه نمی‌کنم. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها