کد خبر: 676041
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۶ ۱۷:۵۳:۱۵
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد؛

چطور تیلور سوئیفت سرنوشت سرمربی آبی‌ها را عوض کرد؟/ شاید لالیگایی شوم

چگونه تیلور سوئیفت به گراهام پاتر کمک کرد تا دوران پسا اخراج از چلسی را پشت سر بگذارد؟ حالا اوضاع نشان می دهد که او آماده بازگشت به دنیای مربی‌گری است.

چطور تیلور سوئیفت سرنوشت سرمربی آبی‌ها را عوض کرد؟/ شاید لالیگایی شوم
کد خبر: 676041
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۶ ۱۷:۵۳:۱۵

گراهام پاتر فاش کرد که به تیلور سویفت روی آورد تا با برکناری اش از چلسی کنار بیاید. سرمربی سابق آبی ها احساس می کند حالا آماده بازگشت به مدیریت است.

به گزارش اعتمادآنلاین، پاتر در سپتامبر 2022 هدایت چلسی را به دست گرفت و جایگزین توماس توخل به عنوان سرمربی شد. با این حال، دوران هدایت او در چلسی مملو از چالش‌ بود، زیرا این باشگاه در طول دوران مدیریت او تنها 12 بازی را برد و 11 شکست را متحمل شد. آخرین ناکامی در آوریل 2023 اتفاق افتاد، زمانی که چلسی با شکست 2-0 خانگی برابر استون ویلا روبرو شد و سلسله مراتب باشگاه را بر آن داشت تا او را از وظایفش برکنار کنند.

پاتر با تأمل پیرامون دوران حضورش در چلسی، با دیدگاهی عاطفی به اخراجش پرداخت. او در مصاحبه ای با The Telegraph توضیح داد: «از جهاتی شبیه یک روند سوگواری است؛ با گذشت زمان بهتر می شود. شما باید سعی کنید خودتان را شماتت نکنید، اما نمی توانید همه چیز را فقط به گردن دیگران بیندازید. شما باید تعادل مناسب را پیدا کنید. یک تحقیر وجود دارد که خوب پیش نمی‌رود، من بعد از هفت ماه از قرارداد پنج ساله اخراج شدم، بنابراین در سطح انسانی باید با آن‌ها کنار بیای.» عواقب اخراج زودهنگام برای پاتر سخت بود.

او افزود: «شش ماه اول سخت بود، زیرا برای به دست آوردن چنین فرصتی واقعاً سخت کار کرده بودم. فکر نمی کنم این تنها فرصتی بود که می خواستم به دست بیاورم زیرا برایتون را در مکانی واقعاً بسیار خوب ترک کردم. بنابراین صحبت در مورد انتخاب فرصت مناسب شغلی بود. بنابراین عناصری از ناامیدی، خشم و شاید تلخی در یک نقطه گرد هم آمدند.

پاتر در گذراندن وقت با خانواده و دوستانش به دنبال آرامش بود، اما این کنسرت تیلور سویفت با پسرش بود که روحیه او را تقویت کرد.

او گفت: «مهمترین چیز این بود که در کنار خانواده و دوستانم باشم، فقط با آنها ارتباط برقرار کنم. مدتی را با استیو بورثویک در راگبی انگلستان گذراندم. من به ایالات متحده رفتم و برخی از ورزش ها را در آنجا دیدم. من به فالکلند رفتم و یک سخنرانی رهبری انجام دادم، و با پسر 14 ساله ام، به دیدن تیلور سویفت در کنسرت رفتم. او به اندازه من طرفدار سوییفت نیست.»

پاتر علاوه بر کنسرت، از اوقات فراغت خود برای یادگیری زبان اسپانیایی استفاده کرد تا اگر فرصتی در اسپانیا پیش آمد، آماده باشد.

او می‌گوید: «نیاز داشتم در زندگی‌ام روال‌هایی ایجاد کنم و در دوران مرخصی بخشی از وقتم را به حضور در استادیوم و بخش دیگر را به یادگیری زبان اسپانیایی اختصاص دادم. من یک معلم خصوصی داشتم. اکنون کمی از آن فاصله گرفته ام، اما در حال انجام برنامه ها و مطالعه هستم، و می بینم که طی چند هفته یا ماه آینده چگونه پیش می رود باید ببینم از نظر کاری چه اتفاقی می افتد. این بیشتر برای مغز و یادگیری زبان است.»

اکنون که پاتر بهبودی را پیدا کرده است، آماده بازگشت به مدیریت فوتبال است. گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او در فهرست نهایی اتحادیه فوتبال برای پست تیم ملی انگلیس قرار دارد به گوش رسیده. البته اگر لی کارسلی به عنوان دائم سرمربی سه‌شیرها نشود. علاوه بر اینپاتر با انتقال احتمالی به اورتون روبرو شده. در حالی که دوران حضور او در چلسی آنطور که برنامه ریزی کرده بود پیش نرفت، این مربی 47 ساله همچنان به آینده خوشبین است. این بار با درس های ارزشمند آموخته شده و البته کنسرت تیلور سویفت!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها