کد خبر: 677487
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ۱۲:۰۵:۰۵
| |

لیگ برتر، ایستگاه هفتم

پرسپولیس مقابل رقیب مرموز

پرسپولیس امروز به مصاف تیم چادرملو می رود.

پرسپولیس مقابل رقیب مرموز
کد خبر: 677487
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ۱۲:۰۵:۰۵

هفته هفتم لیگ برتر شنبه (امروز) ادامه پیدا می‌کند و در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته از ساعت 17 تیم پرسپولیس میزبان تیم‌ چادرملو یزد است.

به گزارش روزنامه اعتماد، پرسپولیس در حالی در ورزشگاه تختی به مصاف چادرملو یزد می‌رود که هیچ کسی از آخرین وضعیت این استادیوم خبر ندارد! ورزشگاهی که کم‌کم تبدیل به یک خرابه شده بود چند روز تا شروع این بازی با امکاناتی مثل سطل رنگ و عملیات کاشت چمن با کمک چند کارگر به سمت آماده شدن پیش رفت. برخی هم گفتند این استادیوم آماده یکی از بازی‌های لیگ برتر کشورمان‌ و حتی آسیاست. امروز باید ببینیم چنین هست یا نه. از شاهکار مسوولان برگزاری و آوارگی تیم‌ها در این فصل که بگذریم، پرسپولیس در پنج بازی گذشته باخت نداشته و با یازده امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های صدرنشین فعلا در رتبه چهارم قرار گرفته است. شاگردان گاریدو در صورت پیروزی در بازی عقب‌افتاده به صدر خواهند رفت. اما رقیب پرسپولیس در بازی این هفته اصلا شباهتی به یک تیم تازه صعود کرده به لیگ ‌برتر ندارد.

با اینکه عمر این باشگاه یزدی یعنی چادرملو به زور به 10 سال می‌رسد، اما خیلی زود به سطح اول فوتبال کشورمان رسیدند و تا اینجای فصل فقط مقابل ملوان که یکی از بهترین‌سال‌های حیات خود را تجربه می‌کند، شکست‌ خورده است. همین‌‌ موضوع نشان می‌دهد قرمزهای تهرانی چه بازی سختی پیش رو خواهند داشت؛ از طرفی با توجه به بازی ضعیف و‌ نتیجه بد پرسپولیس در تهران مقابل پاختاکور بازیکنان این تیم برای جبران با تمام توان بازی خواهند کرد و همین بر جذابیت مسابقه اضافه می‌کند.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار که بی‌تنش هم نبود، گفت: «این بازی مثل همیشه برای ما یک بازی مهم است و هدف اصلی ما پیروزی در این بازی است. ما می‌دانیم بازی‌های لیگ سختی‌های خودشان را دارند. مهم این است که تیم ما عالی باشد تا برنده باشیم. فردا با انگیزه بازی می‌کنیم، چون می‌خواهیم در بازی پیروز باشیم.»

گاریدو در همان ابتدای نشست بعد از سوال یک خبرنگار در مورد رفتن به مادرید و شرکت در کلاس مربیگری عصبانی شد و سالن را ترک کرد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها