کد خبر: 677497
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ۱۲:۳۵:۴۶
| |

واکنش به پذیرایی با سیب‌زمینی و تخم‌مرغ آب‌پز: خود ورزشکاران خواستند!

رییس کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه‌سواری نسبت به غذای عجیب مسابقات قهرمانی کشور واکنش نشان داد.

واکنش به پذیرایی با سیب‌زمینی و تخم‌مرغ آب‌پز: خود ورزشکاران خواستند!
کد خبر: 677497
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ۱۲:۳۵:۴۶

آرش امیدفر در واکنش به انتقاد برخی ورزشکاران نسبت به محل اسکان و تغذیه مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کوهستان و پذیرایی با سیب‌زمینی و تخم مرغ آبپز به عنوان شام بیان کرد: ما به دنبال ارتقاء و توسعه کوهستان در سطح کشور هستیم. یک پارک بسیار زیبا در شهرستان نکا است و پیست جذابی هم دارد. رییس هیات دوچرخه‌سواری درخواست داشت برای توسعه این رشته مسابقات در شرق این استان برگزار شود. نکا تنها یک هتل دارد و مسافرخانه یا مهمانسرا ندارد. از بدشانسی ورزشکاران آب شهری در همان روزی که ورزشکاران اسکان داشتند، قطع می‌شود.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: برخی از ورزشکاران برای اینکه دسترسی راحت‌تری به محل مسابقات داشته باشند، خانه‌ محلی در مسیر مسابقه گرفتند و تنها حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر در هتل باقی ماندند. برای تعدادی که در هتل بودند، شام ماکارونی تهیه کرده بودند اما چند نفر از ورزشکاران می‌گویند به خاطر نیاز به پروتئین، سیب زمینی و تخم مرغ آب پز هم می‌خواهند. یکی، دو نفر شیطنت می‌کنند و می‌گویند شام فقط همین بوده است. البته این از ایراد کار میزبان که به حرف چند نفر از ورزشکاران گوش داده و سیب زمینی و تخم مرغ آب پز داده و نتوانسته سرویس‌دهی خوبی بدهد، کم نمی‌کند. میزبان برای جبران این کار بقیه وعده‌های غذایی را به صورت سلف سرویس پذیرایی کرد.

امیدفر در مورد اینکه گفته شده است ماکارونی برای زنان بود و مردان تنها سیب‌زمینی و تخم آبپز خورده‌اند، تاکید کرد: وقتی غذا تهیه می‌کنند برای کل نفرات است و مرد و زن ندارد.

او در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند تنها ماکارونی هم غذای مناسبی برای میزبانی مسابقات نباشد، تصریح کرد: ماکارونی جزو وعده‌های غذایی بود و خود ورزشکاران درخواست کردند که به آنها سیب زمینی و تخم مرغ آب پز هم بدهند و میزبان با وجود اینکه ما تاکید کرده بودیم همه چیز با ما هماهنگ شود، این کار را انجام داده است. ما در مسیر مسابقه بودیم تا آخرین بررسی‌ها را انجام دهیم. آخر شب به محل اسکان رسیدم و وقتی متوجه ماجرا شدم، گفتند خود ورزشکاران درخواست سیب‌زمینی و تخم‌مرغ آب‌پز داشتند. میزبان عذرخواهی کرد و اعلام کرد در وعده‌های غذایی دیگر جبران می‌کند. میزبان ۱۰۰ خطا کرده است اما برخی‌ها هم در این میان شیطنت کردند.

رییس کمیته کوهستان در مورد گلایه از دریافت مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای هر تخت توسط میزبان در حالی که اسکان رایگان بوده است، گفت: رایگان بودن اسکان آنها فقط مربوط به روز مسابقه بوده است. برخی از نفرات تمایل داشتند بیشتر بمانند و مسابقات بقیه ورزشکاران را هم تماشا کنند و از آنها هزینه دریافت شده بود. البته هیات مازندران عنوان کرد تمام هزینه‌ها را برگردانده و همه میهمان هیات بوده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها