کد خبر: 681185
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۱۸:۳۵:۵۳
| |

کنفرانس خبری گاریدو قبل از بازی با شمس‌آذر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه شمس‌آذر، تیمی پیچیده و سخت‌گیر است، گفت: می‌خواهیم دیدارهایمان در لیگ برتر را ببریم.

کنفرانس خبری گاریدو قبل از بازی با شمس‌آذر
کد خبر: 681185
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۱۸:۳۵:۵۳

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: این مسابقه یک بازی خیلی مهم برای ماست و می‌دانیم برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم‌اند؛ مخصوصا اینکه می‌خواهیم بازی‌های لیگ را ببریم و نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، او افزود: مثل همیشه سختی‌های بازی را به‌خوبی می‌دانیم. تیم حریف پیچیده و سخت‌گیر است و کیفیت بالایی دارد و مطمئنا می‌تواند در بازی دردسرهایی را برای ما ایجاد کند ولی پرسپولیس مثل همیشه می‌تواند از پس این دیدار برآید؛ چرا که می‌دانیم چگونه بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش بازی خود را با کیفیت بالا انجام خواهد داد تا سه امتیاز بازی را کسب کند، درباره تغییر سرمربی تیم حریف عنوان کرد: زمانی که تغییر سرمربی انجام می‌شود حریف تغییراتی خواهد داشت. ما تمام بازی‌های قبلی این تیم را تحلیل کردیم. تغییراتی که می‌توانند داشته باشند در بازی پیش رو می‌تواند با سرمربی جدید ایجاد شود.

گاریدو درباره استفاده از علی علیپور به عنوان وینگر راست در دیدار قبل مقابل السد توضیح داد: فکر می‌کنم همه باید حرفه‌ای برخورد کنیم و هر کسی باید شغل خودش را دوست داشته باشد و کارش را درست انجام بدهد. اهالی رسانه باید این موضوع را بدانند که چرا علی علیپور وینگر بازی کرد؟ اگر شما کارتان را درست انجام می‌دادید به این مهم دست پیدا می‌کردید و متوجه می‌شدید که علی علیپور اکثر اوقات در لیگ پرتغال به عنوان وینگر راست بازی کرد و می‌تواند یک جایگزین خوب برای تیم باشد و به ما کمک کند. وقتی به این پست برگردد بهترین عملکردش را خواهد داشت. علیپور بازیکنی حرفه‌ای است که برای تیم بازی می‌کند.

او درباره دیدار فردای پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس با توجه به عملکرد تیمش در لیگ نخبگان آسیا گفت: هر هفته داریم این موضوع را مطرح می‌کنیم. قبل از هر چیز به عنوان سرمربی ترجیح می‌دهم در ورزشگاه خودمان با حضور هواداران و روی یک چمن خوب بازی کنیم. این یک امتیاز مثبت است که از آن محرومیم. در شروع فصل این امتیاز مثبت را نداشتیم که در ورزشگاه خودمان به میدان برویم. این مشکلات وجود دارند و باید دنبال راه حل باشیم. باید تمام تلاشمان را بکنیم که روی هر چمنی بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتیجه بگیریم. باید بخواهیم که کیفیت چمن را افزایش دهند و کیفیت خوبی از خود نشان دهیم تا بتوانیم پیروز شویم. امیدواریم زمانی که قرار است در ورزشگاه خود به میدان برویم، کوتاه باشد.

گاریدو درباره به‌کارگیری بازیکنان جوان همانند صحرایی خاطرنشان کرد: فرصت‌ها به کسی هدیه داده نمی‌شوند و این فرصت‌ها را بازیکنان به دست می‌آورند. تمرینات را مشاهده می‌کنیم و متوجه می‌شویم یک بازیکن در سطح خوبی قرار دارد. بازیکنی که در تمرینات سطح خوبی نداشته باشد، نمی‌تواند بازی کند و بازیکنی که بهترین سطح را در تمرینات داشته باشد به میدان می‌رود. درباره بازیکنان جوان صحبت می‌کنیم که به تجربه نیاز دارند و باید از نظر ذهنی قوی باشند و مدیریت کنند. از عملکرد صحرایی خیلی خوشحالم چون عملکرد خوبی را نشان داد. بازیکن خیلی خوبی است و باید تمرکز داشته باشد و بداند که اتفاقات خوبی در انتظار اوست و آنچه استحقاقش را داشته باشد محقق می‌شود و پیام واضح این است که وقتی تلاش کنید بازی خواهید کرد و وقتی یک بازیکن به میدان نمی‌رود دلیل خاصی دارد.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر مصدومیت بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: فکر می‌کنم دلیل فقط یک کلمه است که اسمش فوتبال است. مصدومان زیادی داریم؟ باید تعداد مصدومان تیم‌های دیگر را هم بدانید و آن زمان بگویید که مصدومان ما زیادند یا خیر؟ تیم‌های بزرگ ماهانه سه تا چهار مصدوم دارند چون تعداد مسابقات زیاد است، تعداد سفرها زیاد است و بازی‌های ملی نیز وجود دارند. خوشبختانه در حال حاضر وضع ما خوب است و باید قبول کنید در فوتبال همواره مصدومیت وجود دارد. سرمربی برخی بازیکنان را به میدان نمی‌فرستد تا بتواند از وضعیت فیزیکی برخی بازیکنان محافظت کند. به نظر من این حالت طبیعی فوتبال است و کار فیزیکی زیاد، فشار زیاد و تمرین زیاد است و این قسمتی از فوتبال است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مهاجمان تیم قدرت تمام‌کنندگی بالایی ندارند یا دلایل دیگری دارد که توپ‌هایشان تبدیل به گل نمی‌شود، گفت: این موضوع به فوتبال مربوط می‌شود. شما سالیان زیادی است که فوتبال را دنبال می‌کنید و برخی مواقع مهاجمان توپ‌های زیادی را گل نمی‌کنند و به‌یکباره توپ‌هایشان تبدیل به گل می‌شوند. توضیح در این خصوص زیاد نیست. هالند چند بازی گل نزد و به‌یکباره دو گل زد. چه می‌خواهید بگویم؟ بازی قبلی باید حداقل چهار گل می‌زدیم و این مسئله واضح بود و بازیکنان می‌دانند که باید این تعداد گل می‌زنند. سخت است که قبول کنیم می‌توانستیم چهار گل بزنیم و پیروز شویم اما بازی را می بازیم. باید عشق و علاقه داشته باشیم، خشم خود را داشته باشیم، انگیزه داشته باشیم و بتوانیم به برتری برسیم. امیدواریم نتیجه این باشد که بتوانیم فردا به پیروزی برسیم.

گاریدو درباره برخورد با بعضی بازیکنان نظیر سعید صادقی به دلیل بی‌انضباطی و کنارگذاشتن آنها از تیم تصریح کرد: چه کسی به شما گفته نظم نداشته است؟ اگر در خبرها خوانده‌اید از همان‌ها بپرسید. من هیچ‌وقت چنین چیزی نگفته‌ام.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها