کد خبر: 681680
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ۱۲:۴۵:۳۶
| |

داستان تکراری هاشمی نسب، استقلال و پرسپولیس/ خداوکیلی حال‌تان به‌هم نمی خورد؟

شاید عده‌ای هنوز به سوژه آبی شدن هاشمی نسب علاقه داشته باشند ولی من یکی از شنیدن ترکیب «هاشمی‌نسب، استقلال، پرسپولیس» سر درد می گیرم! بابا بس است دیگر!

داستان تکراری هاشمی نسب، استقلال و پرسپولیس/ خداوکیلی حال‌تان به‌هم نمی خورد؟
کد خبر: 681680
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ۱۲:۴۵:۳۶

علی ولی اللهی| اینشتین می‌گوید دو چیز پایان ندارد: یکی کهکشان‌ها و دیگری داستان‌های انتقال هاشمی‌‌نسب از پرسپولیس به استقلال، البته در مورد اولی مطمئن نیستم! 

ماجرای کمک ایران به امریکا در حمله به عراق، دلیل طولانی شدن جنگ، عملیات کربلای چهار، مذاکرات برجام، این همه اتفاق مهم توی مملکت بعد از چند سال ولو به صورت غیررسمی بازخوانی شدند و پرونده‌شان بسته شده اما ماجرای آبی شدن هاشمی‌نسب نه!

نمی‌دانم شاید واقعا عده‌ای هنوز به این سوژه علاقه داشته باشند ولی من یکی از شنیدن ترکیب «هاشمی‌نسب، استقلال، پرسپولیس» سر درد می‌گیرم! بابا بس است دیگر!

خود طرف که بدش نمی‌آید هر روز تیتر اخبار باشد؛ اصلا موجودیتش در همین جابه‌جایی بین پرسپولیس و استقلال خلاصه می‌شود ولی شما دوستان رسانه‌ای بگویید دنبال چه می‌گردید؟ قاتل بروس‌لی؟ تیتر می‌زنید «سکوت هاشمی‌نسب شکست؟» خنده‌تان نمی‌گیرد؟ طرف بیست ‌و چند سال است مدام حرف می‌زند بعد می‌نویسید؛ سکوتش شکست؟ تیتر می‌زنید «ناگفته‌های هاشمی‌نسب از انتقال جنجالی»؟ ناگفته؟ دیگر چه چیزی مانده است که بگوید؟ چقدر گفته شود کافی است؟ بدون سرچ حداقل 5 مصاحبه مفصل در همین چند سال اخیر یادم می‌آید که هاشمی‌نسب نشسته جلوی دوربین و همین حرف‌ها را زده. باز دفعه بعد که مصاحبه می‌کند می‌نویسید؛ «افشاگری» هاشمی‌نسب؟ کاش یک آدم خوش‌ذوق کاربلد پیدا شود همین مصاحبه‌ها را بچسباند به هم تا ببینید همین چیزی که شما اسمش را می‌گذارید «ناگفته» حداقل چندبار «گفته» شده. 

تو را به خدا رها کنید! لوییز فیگو، برنده توپ طلا از بارسلونا رفت رئال‌مادرید و بعد از مدتی پرونده‌اش بسته شد. این چه داستانی است که تمامی ندارد؟ والله اصغر فرهادی هم می‌خواست این سناریو را بنویسد این‌قدر پایانش را باز نمی‌گذاشت!

توی هر مصاحبه با قدیمی‌های پرسپولیس و استقلال از هاشمی‌نسب می‌پرسید، هر بار جلوی خودش می‌نشینید از آن جابه‌جایی سوال می‌کنید، هر بار برای هاشمی‌نسب اتفاقی می‌افتد ارجاع می‌دهید به آن انتقال. خداوکیلی حال‌تان به‌هم نمی‌خورد؟

چند روز پیش عادل فردوسی‌پور برای بار هزارم از هاشمی‌نسب داستان انتقالش به استقلال را پرسید، چند روز قبلش کاویانپور در مورد این داستان کلی حرف زده بود، چند روز قبل‌ترش دیگری و شک ندارم چند ماه بعد یک نفر دیگر همین سوال‌ها را تکرار می‌کند. شک ندارم باز توی مصاحبه بعدی یکی از قدیمی‌های پرسپولیس مثل کاویانپور یا رهبری‌فرد سوال خواهد شد «راستی چرا هاشمی‌نسب از پرسپولیس رفت استقلال؟» باز فردا روزی اگر هاشمی‌نسب جایی حرفی بزند و کری‌ای بخواند عده‌ای قرار است با ارجاع به آن انتقال تولید محتوا کنند. می‌گویید نه؟ بنشینید و نگاه کنید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها