کد خبر: 611745
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۱۴:۵۸:۰۴
| |

پرفروش‌ ترین هتل‌ های اصفهان در زمستان 1401

اصفهان با موقعیت گردشگری، تاریخی و طبیعی خود پذیرای تعداد بسیار زیادی از مسافران ایرانی و خارجی در تمام طول سال است. به همین دلیل اقامتگاه‌ها و مراکز رفاهی متعددی در این شهر احداث می‌شود تا امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان را فراهم کند.

پرفروش‌ ترین هتل‌ های اصفهان در زمستان 1401
کد خبر: 611745
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۱۴:۵۸:۰۴

در سال گذشته مسافران زیادی از شهرهای مختلف ایران به اصفهان سفر کردند و در هتل‌ها و مراکز اقامتی آن ساکن شدند. علاوه بر آن، مزیت قابل‌توجه در مراکز اقامتی اصفهان در این است که افراد با بودجه‌های مختلف می‌توانند در هتل، آپارتمان‌ها، متل‌ها و سوئیت‌های این شهر اقامت کنند. در این میان برخی از هتل‌های اصفهان در سال ۱۴۰۱ پذیرای مهمانان زیادی بوده که ازجمله آن‌ها می‌توان به هتل صفوی اصفهان و هتل ونوس اصفهان اشاره کرد. در ادامه برخی از پرفروش‌ترین هتل‌های اصفهان را در زمستانی که گذشت با هم بررسی می‌کنیم.

هتل صفوی اصفهان

رزرو هتل صفوی اصفهان که در فاصله یک کیلومتری از مقاصد گردشگری مختلفی مانند کاخ عالی‌قاپو و کاخ هشت بهشت واقع شده، موقعیت مناسبی برای اقامت مهمانان در اصفهان فراهم می‌کند. در هتل صفوی اصفهان امکانات مختلفی مانند کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه‌داری، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد اقامتی و لابی، رستوران و فروشگاه غرفه وجود دارد. همچنین در مدت اقامت خود می‌توانید از سالن ورزشی، سونا یا جکوزی هتل استفاده کنید.

نکته قابل‌توجه دیگر این است که اگرچه هتل صفوی اصفهان در دسته هتل‌های سه ستاره قرار دارد، امکانات مناسبی با کیفیت خوب در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. معماری هتل و تزئیناتی که روی دیوارها به کار رفته، تلفیقی جالب با فناوری‌های روز دارد و به‌دلیل برخورداری از پرسنل حرفه‌ای و صمیمی، خاطراتی شیرین و به‌یادماندنی از سفر به اصفهان را برای شما به یادگار می‌گذارد.

2

هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس اصفهان در خیابان آمادگاه اصفهان قرار دارد و دسترسی خوبی نسبت به اماکن تاریخی مانند نقش‌جهان، کاخ چهل ستون، پل خواجو، باغ هشت بهشت و کاخ چهل ستون می‌دهد. هتل ونوس اصفهان در شش طبقه ساخته شده و اتاق‌های بزرگ با نوردهی عالی دارد. همچنین تمیزی و نظافت آن همراه با برخورد مناسب پرسنل و خدمه شرایطی فراهم می‌کند تا اقامتی همراه با خاطرات خوش در این هتل داشته باشید. در نهایت اینکه عملکرد خوب کارکنان، قیمت مناسب رزرو هتل ونوس اصفهان نسبت به خدمات ارائه شده، دسترسی سریع آن به مناطق گردشگری و رفاهی، امکانات هتل و کیفیت و تنوع غذا طوری است که مسافران رضایت خود را نسبت به خدمات هتل اعلام می‌کنند.

هتل آسمان

 این هتل در پل فلزی و خیابان مطهری قرار دارد و امکانات مختلفی مانند رستوران، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، پارکینگ، کافی‌شاپ، فروشگاه و غرفه‌های متعدد دارد تا رفاه بیشتر را برای مسافران به ارمغان بیاورد. قرارگرفتن هتل در مرکز شهر موجب می‌شود که گردش در اماکن گردشگری و تاریخی راحت و سریع باشد. درعین‌حال باید معماری سنتی و زیبای هتل را اضافه نمود که جذابیت بیشتری به این هتل سه ستاره داده است.

هتل سنتی عتیق

 جالب است بدانید که این هتل در حدود ۲۲۰ سال پیش فقط یک خانه سنتی بوده است. خانه‌ای مربوط به دوران قاجار که از معماری سنتی بسیار زیبایی برخوردار است. البته در سال ۱۳۹۲ مرمت و بازسازی این خانه سنتی انجام گرفت و بعد از آن به‌عنوان هتل فعالیت خود را آغاز کرد. کاربرد امکانات مدرن و تلفیق آن با معماری سنتی در این هتل باعث شده که حال‌و‌هوای زیبا و جذابی به هتل عتیق بدهد.

 این مرکز اقامتی دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی است و از ۳۰ اتاق متفاوت شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و یک سوئیت ۴ تخته قاجاری تشکیل شده است. اما درمجموع هتل عتیق امکان میزبانی همزمان از ۸۰ میهمان را دارد. از جمله امکانات و خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوب و رستوران اشاره کرد. همچنین مهمانان برای صرف ناهار و شام می‌توانند از رستوران‌های طرف قرارداد با هتل غذای موردعلاقه خود را سفارش دهند.

 هتل خانه خورشید

این هتل در اصل خانه‌ای مربوط به اواخر دوران قاجار‌ای است که در سال ۱۳۸۹ عملیات مرمت و بازسازی آن صورت گرفته و در سال ۱۳۹۰ به‌عنوان هتل به بهره‌برداری و استفاده رسیده است. خانه خورشید در محله قدیمی و تاریخی اصفهان و در کنار اماکن گردشگری مانند چهارباغ عباسی، میدان نقش جهان، مسجد جامع و میدان عتیق واقع شده است.

 این هتل از طراحی و معماری سنتی دوران قاجار برخوردار است و با ورود به آن گودال باغچه، حیاط مرکزی با آبنما و فضای سبز، باغچه‌ها و حوض‌های زیبا به همراه فواره‌ها خودنمایی می‌کنند. این هتل نیز فقط از ۱۲ اتاق شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته برخوردار است و یک سوئیت فوق‌العاده در آن طراحی شده که زیبایی منحصر به فردی را پیشکش میهمان خود می‌کند.

3

هتل ۵ ستاره عباسی

معماری منحصر به فرد خود از ۱۴ تالار پذیرایی، رستوران، چایخانه سنتی، کافه تریا و سفره‌خانه سنتی برخوردار است و آمادگی پذیرایی از ۱۵۰۰ مهمان دارد. ازجمله امتیازات این هتل می‌توان به قرارگرفتن آن در مرکز شهر و اشراف به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان اشاره کرد. هتل عباسی دارای ۲۲۵ اتاق، سوئیت و آپارتمان است که در اطراف و دورتادور حیاط هتل و حوض فیروزه‌ای رنگ آن قرار دارند. بنابراین هر اتاق این هتل نمایی زیبا به سمت حوض فیروزه‌ای رنگ داخل حیاط دارد. درنهایت اینکه معماری قاجاری و صفوی در تمام معماری داخلی و نمای بیرونی آن خودنمایی می‌کند  و طراحی شگفت‌انگیزی به چشم مهمانان ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها