کد خبر: 585756
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۱۹:۵۰:۲۷
| |

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد:

ادامه بارش برف و باران و کاهش دما

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات بارش باران و گاهش بارش برف پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 6 و 2 درجه خواهد بود.

ادامه بارش برف و باران و کاهش دما
کد خبر: 585756
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۱۹:۵۰:۲۷

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از کاهش 5 تا 8 درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش فارس، ​صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور توضیحاتی ارائه داد که می خوانید:

*روز آینده در غرب سواحل خزر، ارتفاعات البرز، برخی مناطق شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بارش باران، برف و وزش باد ادامه دارد.

*فردا 14 آذر با فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور در برخی مناطق خوزستان، شمال بوشهر، شمال و غرب فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم.

*روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در غرب سواحل خزر و برخی مناطق شمال غرب، همچنین ارتفاعات البرز بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

*روز سه‌شنبه 15 آذر سامانه بارشی در جنوب کشور تقویت می‌شود و در خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان و جنوب اصفهان رگبار رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و بارش تگرگ در مناطق مستعد داریم و این شرایط روز چهارشنبه هم در مناطق مذکور ادامه دارد و در شرق و شمال شرق کشور نیز پیش‌بینی می‌شود.

*شدت بارش‌ها روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در شمال بوشهر، جنوب و شرق خوز‌ستان، شمال و غرب فارس و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. 

*روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش به صورت برف است.

*با کاهش 5 تا 8 درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور، تا پایان هفته دریای خزر مواج است.

*آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات بارش باران و گاهش بارش برف پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 6 و 2 درجه خواهد بود. 

*روز آینده اردبیل با کمینه دمای 5 درجه زیر صفر و همدان و مشهد با کمینه دمای 7 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 32 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

*روز آینده در 15 مرکز استان کمینه دمای صفر و زیر صفر درجه خواهد بود؛ شامل همدان‌، مشهد،‌ گرگان، کرمانشاه، کرج، شهرکرد، سنندج، زنجان، زاهدان، بیرجند، بجنورد، اصفهان، ارومیه، اردبیل و اراک است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها