کد خبر: 681172
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۲۲:۳۰:۳۵
| |

نسخه شیطانی مرد رمال برای زنی که با شوهرش اختلاف داشت

زنی که رویای نمایندگی مجلس را داشت به اتهام اجیر کردن فردی برای قتل شوهرش بازداشت شد.

نسخه شیطانی مرد رمال برای زنی که با شوهرش اختلاف داشت
کد خبر: 681172
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۲۲:۳۰:۳۵

زنی که رویای نمایندگی مجلس را داشت به اتهام اجیر کردن فردی برای قتل شوهرش بازداشت شد.

به گزارش سایت جنایی، مرد میانسالی که در کار خرید و فروش انواع کالا‌ها به ویژه خودرو بود، اوایل بهار امسال از خانه‌اش در شمال غرب تهران بیرون آمد و به طور مشکوکی ناپدید شد.

همسر مرد ناپدیدشده موضوع را به خانواده شوهرش اطلاع داد و گفت پسرشان ناپدید شده و خبری از او نیست. پس از آن به اداره پلیس آگاهی تهران رفتند و شکایت کردند.

والدین و همسر مرد ناپدیدشده گفتند: سابقه نداشت او بی‌خبر جایی برود و با کسی هم اختلاف نداشت. از طرفی گوشی تلفن همراهش هم خاموش شده است.

با دستور قضایی، تحقیقات برای یافتن این مرد گمشده آغاز شد. در تحقیقات اولیه و حتی با گذشت هشت ماه از شروع ماجرا نتیجه‌ای به دست نیامد. با وجود این، تحقیقات ادامه یافت تا اینکه هفته قبل ماموران به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد مرد مفقودشده و همسرش با هم اختلاف‌های شدیدی داشتند و حتی زن قصد داشت طلاق بگیرد. بررسی‌ها نشان می‌داد آنها سر مسائل مالی نیز با هم دچار اختلاف بودند. در تحقیقات از آشنایان و نزدیکان این زوج، معلوم شد زن جوان به شوهرش می‌گفت من و خانواده‌ام به تو کمک مالی کردیم و حالا که اوضاع درست شده با من و آنها سر ناسازگاری داری.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت که مدتی بود کشمکش بین آنها ادامه داشته و زن، شوهرش را تهدید می‌کرد که هر طور شده اموالش را پس می‌گیرد. با کشف این سرنخ‌ها ماموران زن را بازداشت کردند. او در مرحله جدید تحقیقات گفت: با شوهرم اختلاف داشتم و این حرف‌هایی را که آشنایان زده‌اند بین هر زن و شوهری اتفاق می‌افتد، اما قصد طلاق و جدایی نداشتیم.

ماموران در ادامه با جمع‌بندی‌های اطلاعات به دست آمده متوجه شدند زن جوان چند سال قبل درصد بود کاندیدای مجلس شود و برای اینکه می‌خواست رأی بیاورد دست به دامن رمال شده بود اما نتوانست به مجلس راه یابد. پس از آن پیش همان رمال رفته  و مرد رمال به او گفته بود که طلسم قوی برایش بسته‌اند و از این به بعد مشکلاتش بیشتر هم می‌شود، برای همین باید دعاهای قوی‌تری بنویسد.

ماموران پی بردند مرد رمال و برادرش نسخه‌هایی را به زن داده بودند تا شرایطش بهتر شود اما در پی موفقیت‌هایی که از دست می‌رفت، زن از دست دعانویس و برادر رمالش ناراحت بود تا اینکه آخرین بار رمال به او گفت: شوهرت تو را طلسم کرده و باید از بین برود. زن هم قبول کرده و گفته چند میلیارد تومان پول می‌دهم تا شوهرم را به قتل برسانید، اما آنها زیر بار نرفتند.

با به دست آمدن این اطلاعات دو برادر رمال چند روز پیش بازداشت شدند و گفتند: نسخه‌ها را برای زن نوشتیم و پولش را گرفتیم. حتی زن آمد و برای کشتن شوهرش هم نسخه رمالی گرفت و نسخه‌ای را که بتواند او را بکشد برایش نوشتیم اما خودمان برای زن آن نقشه را اجرا نکردیم.

با این نتایج، زن بار دیگر مورد مورد تحقیق قرار گرفت و گفت یک نفر را اجیر کرده بود تا طلسم سیاه را اجرا کند و شوهرش را بکشد. بعد هم دیگر خبری ندارد که چه اتفاقی برای مرد افتاده است.

با سرنخ‌های به دست آمده پلیس جنایی احتمال کمی برای زنده بودن مرد گمشده در نظر گرفته‌ و به قتل رسیدن او محتمل‌ترین فرضیه است که نتایج جدید آن را قوت بخشیده و جست‌وجوها برای دستگیری مرد اجیرشده و کشف راز سرنوشت مرد گمشده ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها