کد خبر: 596450
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۰۹:۲۱:۱۹
| |

سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه:

به اسم حقوق بشر و حقوق زن مردم را دچار سستی می‌کنند

در «فتنه‌ها» همیشه تعداد ساکتین «فتنه» زیاد است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: منافقان و فتنه‌انگیزیان با دادن پوشش حق به عناوینی به حقی مانند حقوق بشر، حقوق زن، تقلب، گرانی و غیره سبب ایجاد تردید در بین تعدادی از مردم می‌شوند و به خاطر همین نیز همیشه در فتنه‌ها تعداد ساکتین فتنه زیاد است.

به اسم حقوق بشر و حقوق زن مردم را دچار سستی می‌کنند
کد خبر: 596450
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۰۹:۲۱:۱۹

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه در سلسه جشن‌های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم، افزود: قدم اول در به دام نیفتادن توطئه‌های دشمنان، خروج از شبکه‌های اجتماعی خارجی و کوچ به شبکه‌های داخلی است.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از گفت و گوی سردار نقدی را در ادامه می خوانید:​

  • درراه پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی بروز فتنه‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌ها تداوم خواهد یافت،  وقتی نظامی بخواهد پرچم عدالت را در جهان بلند کند باید سختی‌های آن را نیز تحمل کند.
  • ایجاد فتنه‌ها در ادامه راه انقلاب اسلامی قطعی است،آمریکایی که روزی در عرصه‌های مختلف پهپادی، ناوهای هواپیمابر، موشک و غیره یکه‌تاز بود طبیعی است در برابر کشوری که هیمنه آن را بهم ریخته و ازنظر علمی نیز در حال پیشی گرفتن از آن است، ایجاد دشمنی و فتنه‌انگیزی نماید.
  • فتنه‌ها از آنجایی شروع می‌شود که عده‌ای هواهای نفسانی را بر خود حاکم می‌کنند و به‌جای احکام الهی، خواسته‌های شخصی یا گروهی را مدنظر قرار می‌دهند و در این عرصه نیز حق و باطل را با یکدیگر در هم می‌آمیزند تا مردم را دچار شایبه و سستی کنند.
  •  منافقان و فتنه‌انگیزیان با دادن پوشش حق به عناوینی به حقی مانند حقوق بشر، حقوق زن، تقلب، گرانی و غیره سبب ایجاد تردید در بین تعدادی از مردم می‌شوند و به خاطر همین نیز همیشه در فتنه‌ها تعداد ساکتین فتنه زیاد است.
  • منافقان در پوشش نقد، به دنبال آزادی به معنای حمایت از استکبار جهانی، باز کردن دست ظالمین به روی ملت، آزادی افشا شدن اسرار ملی و از بین بردن امنیت عمومی هستند؛ سران فتنه در سال ۸۸ با پوشش صیانت از آرای مردم، تقلب را به رمز فتنه تبدیل کرده بودند.
  • فضای ارشاد، فضایی آرامش‌بخش و همراه بامحبت و مهرورزی است چراکه ارشاد در فضای دوستانه تأثیرگذار می‌شود اما این خانم به خاطر یک بیماری زمینه‌ای از دنیا می‌رود و دشمنان با پوشش قرار دادن عناوینی درستی مانند حقوق بشر و آزادی در بین بخشی از مردم تردید ایجاد کرده و فتنه‌انگیزی می‌کند.
  • اقتصاد آمریکا که روزی بافاصله زیادی از چین در رتبه اول قرار داشت در حال از دست موقعیت اقتصادی خود است و روند افول آن در سایر عرصه‌های سیاسی و نظامی نیز آغازشده است.
  • قدرت و نفوذ آمریکا علاوه بر آمریکای لاتین در منطقه خاورمیانه نیز از بین رفته است، آمریکا در زمان فرار از افغانستان بیش از ۶۰۰ هزار تفنگ، ۲۳ هزار نفربر، ۱۶۲ بی‌سیم و ۲۶ هزار دوربین دید در شب جا گذاشت و به‌صورت مفتضحانه از این کشور خارج شد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها