کد خبر: 609393
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۱۸:۵۵:۱۹
| |

با کیفیت ترین و بهترین آجر نسوز نما را از کجا بخریم؟

امروزه آجر نسوز در میان انواع آجر نما از محبوب ترین مصالح ساختمانی است که در نمای ساختمان ها بسیار مشاهده می شود.

با کیفیت ترین و بهترین آجر نسوز نما را از کجا بخریم؟
کد خبر: 609393
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۱۸:۵۵:۱۹

 آجر نما نسوز به دلیل تنوع رنگی و کیفیت بالا و ویژگی هایی که دارد، این محبوبیت بالایی را بدست آورده است. علاوه بر آن مناسب بودن قیمت آجر نسوز نما، از اصلی ترین دلایل پر فروش بودن آن است، زیرا با صرف هزینه ای مقرون به صرفه می توانید نمای شیک و مدرنی را اجرا کنید.

در ادامه توضیحاتی در خصوص خرید آجر نسوز با کیفیت از بهترین کارخانه های تولید کننده داده شده است که امیدوارم راهنمای شما مشتریان گرامی این نوع آجر باشد.

بهترین آجر نسوز نما برای کدام شهر است؟

آجر نما نسوز از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و تامین خاک و مواد اولیه آن از معادن مختلفی صورت می گیرد. این امر باعث می شود تا کیفیت انواع آجر نسوز در شهرها و کارخانه های مختلف، متفاوت باشد. در همین راستا برای اینکه بتوانید با کیفیت ترین و بهترین آجر نسوز نما را بخرید، در ادامه به طور مفصل در خصوص بهترین شهرها و مراکز تولید کننده صحبت شده است.

آجر نسوز تهران

بهترین آجر نسوز تهران در میان انواع آن، آجر شاموتی و انگلیسی است. شهر تهران که پایتخت ایران است، سهم قابل توجهی از تولیدات آجر را به خود اختصاص داده است. کارخانه های آجر نسوز تهران به خصوص در ورامین از با کیفیت ترین خاک و مواد اولیه استفاده می کنند.

بهترین آجر نسوز تهران

اگر قصد خرید آجر نسوز شاموتی یا انگلیسی را دارید، پیشنهاد می شود از کارخانه های ورامین تهران خریداری نمایید. شما می توانید خرید خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و به قیمت درب کارخانه از آجر آنلاین داشته باشید و در هر جای ایران که هستید، بار خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

آجر نما نسوز اصفهان

اگر قصد خرید آجر نما نسوز سفید یا مشکی را دارید، شهر اصفهان بهترین انتخاب شما است. در تولید بهترین آجر نسوز نما سفید و مشکی دقت بالایی نیاز است؛ زیرا کارخانه هایی که خاک و مواد اولیه بی کیفیت و همچنین میزان حرارت نامناسب را به کار می گیرند، رنگ سفید و مشکی این آجر را خوب در نمی آورند. در کارخانه های آجر نسوز اصفهان با کیفیت ترین این آجرها با دانه های کمتر و سفیدی براق تر تولید می شوند.

رایج ترین ابعاد آجر نسوز نمای سفید 2.5×7×31 و آجر مشکی 2.5×7×33 است که بی کیفیت ترین آن دارای ابعاد نا منظمی است.

انواع آجر نسوز نما چیست؟

همانطور که گفته شد آجر نسوز دارای تنوع رنگی زیادی است که هر کدام کاربردهای متفاوتی نیز دارند. در لیست زیر انواع آجر نسوز نما با کاربردهایی که دارند ذکر شده است:

  • آجر شاموتی: نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، صنایع و کوره پزی ها، باربیکیو، شومینه
  • آجر انگلیسی (سمیرم): نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، باربیکیو، شومینه
  • آجر سفید: نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی
  • آجر قهوه ای: نمای ساختمان
  • آجر مشکی: نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، شومینه
  • آجر طوسی: نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی
  • آجر نسوز طرح ال: نمای گوشه های دیوار ساختمان
  • آجر کف: کفپوش حیاط، پارکینگ، بالکن، تراس، پیاده روی، پارک
  • آجر نسوز دور ستون: نمای دور ستون
  • آجر کرکره ای: نمای ساختمان
  • آجر تایل: نمای ساختمان

انواع آجر نسوز نمای ساختمان

در میان انواع آجر نما نسوز، آجر شاموتی بهترین آن است؛ زیرا علاوه بر طیف رنگی جذابی که دارد نسبت به سایر آجرها مقاومت بیشتری در برابر حرارت دارد. میزان درجه حرارتی که آجر شاموتی نسوز می تواند تحمل کند، بین 1300 تا 1400 درجه است.

فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین با کیفیت ترین آجر نما شاموتی را به صورت آنلاین به فروش می رساند که دیگر نیازی به گذاشتن زمان زیاد برای خرید نیست و می توانید آن را در هرجای ایران که هستید، آنلاین سفارش دهید.

قیمت آجر نسوز چقدر است؟

قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز امروزه با توجه به نوسانات ارزی و گرانی های اخیر، ثابت نیست. بنابراین هنگام خرید آجر نسوز ممکن است طی بررسی ها و تحقیقات خود با این تفاوت قیمت رو به رو شوید. توجه داشته باشید که علاوه بر این موارد، هنگام خرید عوامل دیگری بر قیمت آجر نسوز موثر هستند. از جمله:

  • رنگ آجر نما نسوز
  • ابعاد آجر نسوز
  • نوع بسته بندی (کارتنی، شیرینگی)

بررسی قیمت آجر نسوز

با توجه به همه عواملی که بر لیست قیمت آجر نسوز کوره، شومینه و... تاثیرگذار است در آجر آنلاین (Ajoronline) آجر نسوز قیمت درب کارخانه است و شما می توانید آن را بدون واسطه خریداری کنید.

بهترین آجر نسوز را از کجا بخریم؟

آجر نسوز (Firebrick) به عنوان یکی از متنوع ترین انواع آجر نما در صنعت ساخت و ساز شناخته شده است. این تنوع را می توان در رنگ ها (قرمز انگلیسی، پرتقالی شاموتی، سفید، مشکی، و…) و همچنین در طرح های (ساده، کامل، کرکره ای، رستیک، تایل و…) این آجر دید. آجر آنلاین، به عنوان یکی از مراکز معتبر خرید آجر نسوز در تهران، اصفهان، مشهد و… این مصالح را به قیمت کارخانه به فروش می رساند. جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش انواع آجرنسوز نمای بیرونی و داخلی، باربیکیو، شومینه، کوره، کف فرش و… کافیست با کارشناسان فروش (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱) تماس بگیرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها