کد خبر: 148621
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۷ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

غلامرضا حیدری:

کروبی قبول نکرد که لیست ملاقات کننده بدهد

زمینه ملاقات‌ها فراهم شده و در مورد آقای کروبی تسهیلاتی در نظر گرفته شده‌است. گفته شد که آقای کروبی لیست افرادی که می‌خواهند ملاقات کنند را بدهند که خود ایشان قبول نکرد و گفتند هرجور خودشان می‌خواهند

کروبی قبول نکرد که لیست ملاقات کننده بدهد
کد خبر: 148621
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۷ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو عضو کمیته حصر فراکسیون امید مجلس با تشریح آخرین پیگیری‌های این کمیته برای محصورین گفت: در مورد آقای کروبی شرایط با یک سال یا شش ماه قبل تفاوت پیدا کرده و می‌توانند برای ملاقات اسامی خود را ارائه کنند.


غلامرضا حیدری دیگر عضو این کمیسیون در باره شرایط جدید محصورین گفت: مقامات نسبت به مصاحبه در این زمینه حساس هستند، اما از دید ما رفع حصر به نفع نظام است.

وی افزود: به نظر ما مردم باید در جریان اقداماتی که در جهت رفع حصر صورت می‌گیرد باشند، چراکه این یکی از مطالبات جدی مردم است.

حیدری درباره شرایط ملاقات محصورین گفت: زمینه ملاقات‌ها فراهم شده و در مورد آقای کروبی تسهیلاتی در نظر گرفته شده‌است. گفته شد که آقای کروبی لیست افرادی که می‌خواهند ملاقات کنند را بدهند که خود ایشان قبول نکرد و گفتند هرجور خودشان می‌خواهند.

وی توضیح داد: تا کنون چندین چند نفر از جمله آقایان دوستی و ذورالنور و عباسی فر به دیدن آقای کروبی رفته‌اند اما در مورد آقای موسوی تغییر محسوسی صورت نگرفته و ایشان کماکان با فرزندانشان فقط ملاقات دارند.

حیدری تاکید کرد: ما امیدوار هستیم که در مورد ایشان هم خبرهای خوب بشنویم. به نظر می‌رسد که حاکمیت هم به این نتیجه رسیده که صلاح نیست بیشتر از این حصر کشدار شود و به نفع کشور و به نفع ملت نخواهد بود. همه‌ی این هزینه ها بر سر دولت احمدی نژاد بود و رفتار او نیز که این روزها مشخص تر از قبل شده است. تدبیر و عقل می گوید هرچه زودتر حصر برداشته شود و به نظر می‌رسد سبکی که برای آقای منتظری پیاده کردند را در حال حاضر نیز اعمال کنند. مطمئنم برنده اصلی این اتفاق نظام خواهد بود.

منبع:امتداد
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها