کد خبر: 163108
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۷ ۰۷:۴۰:۰۰
| |

کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا در گفت وگو با اعتمادآنلاین:

سال گذشته شاهد کاهش سرمایه‌های اجتماعی بودیم/ سال 96 پر از بحران بود

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در سال جدید باید تلاش کنیم تا سرمایه اجتماعی را که همان اعتماد مردم به حاکمیت است افزایش بدهیم.

سال گذشته شاهد کاهش سرمایه‌های اجتماعی بودیم/ سال 96 پر از بحران بود
کد خبر: 163108
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۷ ۰۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در ارزیابی خود از وضعیت احزاب در سال گذشته اظهار کرد: حوادث مختلف سال گذشته ازجمله انتخابات و یا آنچه در دی‌ماه رخ داد، نشان که سال 96، سالی پر از بحران بود.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد که در فراز و نشیب‌های سال گذشته احزاب توانستند با عبور از بحران، خود را با شرایط تطبیق دهند. بر همین مبنا می‌توان امیدوار بود که در سال جدید بتوانیم از تهدیداتی که ایجاد شد فرصت‌هایی را برای رشد و شکوفایی کشور ایجاد کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: در سال جدید باید تلاش کنیم تا سرمایه اجتماعی را که همان اعتماد مردم به حاکمیت است افزایش بدهیم. در این زمینه چهره‌های سیاسی و اجتماعی در سال گذشته موفقیت چندانی نداشتند و ما شاهد کاهش سرمایه‌های اجتماعی بودیم.

کنعانی مقدم گفت: ما همیشه دعا می‌کنیم و امیدواریم که وضعیت بهتر شود این حوادثی که در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی رخ می‌دهد می‌تواند خود فرصت جدیدی باشد تا بتوانیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف به بهبود شرایط کمک کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها