کد خبر: 194995
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

عبدالله اسکندری در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

ایرج صفدری مهربان و مردم‌دار بود/ صفدری به اندازه‌ای که باید دیده نشد

عبدالله اسکندری در واکنش به خبر درگذشت ایرج صفدری گفت: «عقیده دارم در هر حوزه‌ای افرادی وجود دارند که زحمت‌کش هستند اما دیده نمی‌شوند. ایرج صفدری از آن افرادی بود که خیلی کار می‌کرد اما هیچگاه به اندازه‌ای که باید معروف نشد و مورد توجه قرار نگرفت.»

ایرج صفدری مهربان و مردم‌دار بود/ صفدری به اندازه‌ای که باید دیده نشد
کد خبر: 194995
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی پاکزاد- ایرج صفدری چهره‌پرداز مطرح سینمای ایران امروز در سن 80 سالگی درگذشت. عبدالله اسکندری معتقد است که صفدری به اندازه زحمتی که می‌کشید مورد توجه قرار نگرفت.

عبدالله اسکندری چهره‌پرداز مطرح سینمای ایران در واکنش به درگذشت ایرج‌ صفدری به اعتمادآنلاین گفت: «خدا ایرج صفدری را رحمت کند. عقیده دارم در هر حوزه‌ای افرادی وجود دارند که زحمت‌کش هستند اما دیده نمی‌شوند. ایرج صفدری از آن افرادی بود که خیلی کار می‌کرد اما هیچگاه به اندازه‌ای که باید معروف نشد و مورد توجه قرار نگرفت.»

اسکندری ادامه داد: «زمانی که وارد سینما شدم به دنبال این بودم که آقای صفدری را از نزدیک ببینم. آن زمان گریمور‌های زیادی فعالیت نمی‌کردند و چهره‌پردازی به عنوان یک شغل واحد نبود. به خوبی به یاد دارم که همان‌ها در کنارآقای صفدر‌‌ی طراحی صحنه هم انجام می‌دادند. صفدری در حوزه‌های زیادی فعالیت می‌کرد و گاهی در بعضی از پروژه‌ها دستیار کارگردان بود. او فرد زحمت‌کشی بود.»

اسکندری در انتها گفت: «صفدری مهربان و مردم‌دار بود، اما سئوالی که در این میان برای من به وجود می‌آید این است که چرا شخصی مثل او هیچگاه مورد توجه قرار نگرفت و مشهور نشد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها