کد خبر: 196276
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

هومن افاضلی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین به حرف‌های کی‌روش واکنش نشان داد؛

تماس گرفتند و گفتند درباره کی‌روش صحبت نکن/ برای انتخاب تیم جدید احتیاط بیشتری می‌کنم

هومن افاضلی درباره صحبت‌های اخیر کی‌روش گفت: «از 9 جای مختلف با من تماس گرفته‌اند که در خصوص صحبت‌های آقای کی‌روش سکوت کنم. اجازه بدهید که دراین‌باره حرفی نزنم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

تماس گرفتند و گفتند درباره کی‌روش صحبت نکن/ برای انتخاب تیم جدید احتیاط بیشتری می‌کنم
کد خبر: 196276
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کی‎روش بعد از حذف تیم ملی از جام جهانی در مصاحبه‌ای با تلویزیون ایران در صحبت‌هایی غافلگیرکننده دلیل نتیجه نگرفتن ایران در جام جهانی را به گردن مربی پرسپولیس انداخت. کی‌روش در این گفت‌وگو با کنایه به برانکو او را پرفسوری نامید که تلاش دارد با حرف‌های سم گونه‌اش تیم ملی ایران را دچار بحران کند و در تیم تفرقه‌افکنی کند. مربی تیم ملی در این صحبت‌ها هومن افاضلی دوست و همراه قدیمی برانکو را هم بی‌نصیب نگذاشت و ماجرای پیش‌آمده در ایفمارک را پیش کشید. کی‌روش، برانکو و افاضلی را متهم به اخلال در برنامه‌های تیم ملی کرد و گفت: «یادتان بیاید شما و دوستان شما می‌خواستید ساختمان پک را به دست آورید.»

هومن افاضلی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره صحبت‌های کی‌روش گفت: «از 9 جای مختلف با من تماس گرفته‌اند که در خصوص صحبت‌های آقای کی‌روش سکوت نکنم. اجازه بدهید که دراین‌باره حرفی نزنم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

او دلیل این سکوت را برطرف شدن مشکلات و بازگشت آرامش به فوتبال ایران عنوان کرد و گفت: «قول‌هایی داده‌شده که مشکلات برطرف خواهد شد. من هم منتظر هستم تا تکلیف معلوم شود. فقط امیدوارم که مشکلات رفع شود و فوتبال ایران آرامش پیدا کند.»

افاضلی فصل پیش هدایت نفت تهران را به عهده داشت و در مقطعی از فصل هم توانست نتایج خوبی با این تیم به دست بیاورد. او که در یکی از اولین بازی‌هایش بعد از به دست گرفتن هدایت نفت باید برابر پرسپولیس و برانکو قرار می‌گرفت توانست در یک بازی حساب‌شده پرسپولیس قدرتمند را متوقف کند و قهرمانی این تیم در لیگ برتر را به تأخیر بیندازد.

افاضلی که فصل گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته برای به عهده گرفتن هدایت یک تیم جدید عجله‌ای ندارد و به اعتمادآنلاین گفت: «سال گذشته فصل سختی را پشت سر گذاشتم و گروه‌هایی را رهبری کردم که شرایط خوبی نداشتند. به همین دلیل سعی می‌کنم بااحتیاط بیشتری تیم جدیدم را انتخاب کنم. فصل پیش انگیزه زیادی برای کار در لیگ برتر داشتم اما متأسفانه شرایط به گونه دیگری پیش رفت.»

او ادامه داد: «متأسفانه نفت تهران 3 مالک داشت و 6 سرمربی، مالکان تیم هم دروغ‌های زیادی به بازیکنان گفته بودند. قراری که با باشگاه داشتیم این بود که هر 3 یا 4 هفته 5 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنند. مالکان باشگاه فقط یک هفته به قول خودشان پایبند بودند و بعدازآن همه‌چیز به فراموشی سپرده شد. بازیکنان تیم می‌دانستند که این قول‌ها عملی نخواهد شد و این موضوع را با من در میان گذاشتند. در آخر هم متوجه شدیم که حق با بازیکنان بوده است. با هیچی که نمی‌شود تیم‌داری کرد؛ فوتبال حرفه همه بازیکنان در لیگ برتر و لیگ یک است. نباید توقع داشته باشیم که بازیکن بدون گرفتن پول زندگی کند. نمی شود از بازیکنان انتظار داشته باشیم تمرین کنند اما هنگامی‌که قرار است دستمزدشان پرداخت شود باشگاه کم‌کاری کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها