کد خبر: 223715
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۰۹:۵۸:۰۰
| |

مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان

اولین گام برای مبارزه با زمین‌خواری اجرای کاداستر است

مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان گفت: در راستای پروژه کاداستر اراضی ملی و دولتی برای بیش از 214 هزار هکتار از اراضی ملی نقشه کاداستر تهیه و ثبت ملی شده است.

اولین گام برای مبارزه با زمین‌خواری اجرای کاداستر است
کد خبر: 223715
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۰۹:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با اعلام این خبر گفت: تاکنون در راستای پروژه کاداستر اراضی ملی و دولتی برای بیش از 214 هزار هکتار از اراضی ملی نقشه کاداستر تهیه و در سامانه ثبت اراضی ملی جانمایی و اسناد تک برگی آن‌ها اخذ شده است و پیش بینی می شود که در شش ماهه اول سالجاری میزان 25 هزار هکتار به این مقدار افزوده گردد.

شیرزاد نجفی اجرای عملیات طرح کاداستر برای بقیه اراضی استان را نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه دانست و بیان کرد: اولین گام برای مبارزه با زمین‌خواری اجرای کاداستر است و عملیاتی شدن کاداستر امکان سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند را به حداقل می‌رساند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با تاکید بر این که نقشه کاداستر می‌تواند موقعیت اراضی دولت، اشخاص و املاک را مشخص کند، تصریح کرد: کاداستر ، نقشه‌هایی بر اساس موقعیت جغرافیایی، جهانی و دقیق است و از بروز اختلافات تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها