کد خبر: 225052
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۸ ۱۱:۱۱:۰۰
| |

هادی غفاری:

فقط خدا و خلخالی می‌داند قاتل هویدا کیست

هادی غفاری با اشاره به پرونده عباس هویدا گفت : فقط خدا و خلخالی می‌‌‌داند قاتل هویدا کیست.

فقط خدا و خلخالی می‌داند قاتل هویدا کیست
کد خبر: 225052
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۸ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی غفاری مبارز سیاسی قبل از انقلاب می گوید هیچ نقشی در پرونده امیرعباس هویدا نداشته و هیچ کس جز خدا و خلخالی نمی داند قاتل او کیست. او گفت که با اجازه امام (ره) جنازه هویدا را به خارج بردند و هم اکنون در عکا دفن است.

*من هیچ نقشی در این پرونده نداشتم، هرکس این حرف را می گوید او را به روز قیامت حواله می دهم. جرمم فقط این بود که در دادگاه علنی 10 دقیقه به عنوان تماشاچی حضور داشتم. من اسمم از خودم بزرگتر است. آنها منتظر هادی غفاری بودند تا به دادگاه رسیدم یکی از آقایان دادگاه بلند شد و من را در صف اول دادگاه جای داد و نزدیک هویدا نشاند.

*بعد که تقریبا دادگاه داشت تمام می شود و متهم را بیرون بردند، بلند شدم رفتم، این همه ماجرا بود. اما اینکه قاتل هویدا کیست، قاتل کسی است که حکم را می دهد و حکم را جناب آقای خلخالی دادند. من نه می خواهم دفاع و نه خدشه ای وارد کنم.

*هیچ کس جز آقای خلخالی و خدا نمی داند چه کسی هویدا را کشته است هر کس (چیزی) بگوید دروغ گفته است.

*به غیر از من، 8 یا 9 روحانی در دادگاه حضور داشتند! اسمی نمی برم که کسی را متهم شود. به عکس ها نگاه کنید مرحوم آیت الله شاه آبادی کنار دیوار نشسته اند و چند روحانی دیگر (در دادگاه حضور دارند)، من کسی را متهم به انجام این کار نمی کنم.

*فیلم توسلی را ندیدم، اما فیلم ابراهیم یزدی را دیده و با خودش هم صحبت کردم او را فردی راستگویی می دانم. او اسمی از بنده نبرده است. آقای خلخالی و هویدا هر دو با هم از جلسه دادگاه بیرون رفتند و دیگر کسی چیزی ندید. هرکس در این مورد سخنی بگوید دروغ گفته است. (این موضوع را) فقط خدا می داند و خلخالی و هویدا.

*مطلع هستم که جنازه هویدا توسط اعضای خانواده وی از ایران برده شد. با اجازه امام، جنازه هویدا را به خارج بردند و هم اکنون در عکا دفن است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها