کد خبر: 228052
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۲ ۰۸:۳۲:۰۰
| |

بهرام سرمست، مدیرکل سیاسی وزارت کشور

نمایندگان شرایط زمانی و کلی منطقه برای سوال از رئیس‌جمهور را در نظر بگیرند

بهرام سرمست، مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به سوال از رییس‌جمهوری که این هفته در دستورکار مجلس قرار دارد، گفت: سوال از رئیس جمهور یکی از حقوق نمایندگان است؛ اما آنها باید شرایط زمانی و کلی منطقه برای این مسئله را در نظر بگیرند.

نمایندگان شرایط زمانی و کلی منطقه برای سوال از رئیس‌جمهور را در نظر بگیرند
کد خبر: 228052
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۲ ۰۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| بهرام سرمست، مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به احتمال تغییرات در میان استانداران و فرمانداران کشور گفت: معاون سیاسی وزیر کشور در حال بررسی تغییر استانداران و فرمانداران است.

بهرام سرمست مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور گفت: سوال از رئیس جمهور یکی از حقوق نمایندگان است؛ اما آنها باید شرایط زمانی و کلی منطقه برای این مسئله را در نظر بگیرند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در سال 98 اظهار کرد: فعلا پرداختن به این مسئله زود است و انتخابات متولی و مجری دارد که مربوط به من نیست.

وی با اشاره به تغییر استانداران و فرمانداران نیز گفت: این موضوع بر اساس مصاحبه‌ای که وزیر کشور داشتند مربوط به معاون سیاسی است که وی در حال بررسی این مسئله می‌باشد.

سرمست درباره صدور مجوز تجمع برای احزاب نیز گفت: ما براساس قانون پاسخ می‌دهیم وهر درخواستی که در چارچوب قانون مطرح شود امکان اخذ مجوز را دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها