کد خبر: 235185
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۶ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مجمع عمومی حزب اعتماد ملی با حضور بیش از 500 نفر در حال برگزاری است/ رای‌گیری انجام شد و آرا در حال شمارش است

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره کنگره این حزب که در حال برگزاری است، گفت: رای‌گیری برای انتخاب شورای مرکزی انجام شد و اعضا اقدام به نوشتن آرای خود در برگ‌های تعرفه کردند و الان شمارش آرا در حال انجام و نهایی شدن است.

مجمع عمومی حزب اعتماد ملی با حضور بیش از 500 نفر در حال برگزاری است/ رای‌گیری انجام شد و آرا در حال شمارش است
کد خبر: 235185
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۶ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با « اعتمادآنلاین » با اشاره به برگزاری کنگره این حزب گفت: امروز برگزاری مجمع عمومی حزب اعتماد ملی با استقبال خوبی همراه بود. از ساعت 7 صبح در محل هتل المپیک اعضای حزب اعتماد ملی از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف برای دریافت اعتبارنامه، کارت و فرم تعرفه‌های خود حضور پیدا کردند.

او در ادامه توضیح داد: از ساعت 9 صبح امروز جلسه با حضور بیش از 500 نفر از اعضای حزب اعتماد ملی شامل مناطق مختلف، شهرستان‌ها و استان‌ها، دفاتر و کمیته‌های حزب اعتماد ملی و اعضای شورای مرکزی آغاز شد.

گرامی مقدم افزود: بعد از تلاوت قران مجید، نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی و سخنرانی به مناسبت عاشورای حسینی جلسه ادامه یافت.

سخنگوی حزب اعتماد ملی با اشاره به گزارش قائم مقام حزب اعتماد ملی به اعضای حزب در این کنگره گفت: آقای حضرتی به عنوان قائم مقام حزب اعتماد ملی ابتدا درباره عملکرد حزب به اعضا گزارش ارائه کردند.

گرامی‌مقدم در ادامه با اشاره به حضور اعضای کمیسیون ماده 10 احزاب در کنگره بیان کرد: بعد از آن در حضور نمایندگان کمیسیون ماده 10 احزاب یعنی نماینده محترم دادستانی آقای امیری‌اصفهانی، نماینده خانه احزاب آقای حسین کمالی، نماینده مجلس خانم مافی و دو نفر از نمایندگان محترم کمیسیون ماده 10 احزاب پنج نفر از افرادی که نامزد انتخابات نبودند به عنوان هیات‌رییسه انتخاب شدند.

او درباره اعضای هیات رییسه توضیح داد: افرادی که به عنوان هیات‌رییسه انتخاب شدند 1- آقای سپهوند از اعضای موسس حزب اعتماد ملی، 2- آقای سرخ‌پر، 3- آقای باقری، 4- حجت‌الاسلام والمسلمین گودرزی و 5- تحصیلی بودند که از طریق رای‌گیری با قیام و قعود از طرف اعضا برگزیده شدند و در جایگاه قرار گرفتند.

گرامی‌مقدم در ادامه تاکید کرد: در ادامه جلسه رأی‌گیری برای انتخاب شورای مرکزی انجام شد و اعضا اقدام به نوشتن آرای خود در برگ‌های تعرفه کردند و الان شمارش آرا در حال انجام و نهایی شدن است.

سخنگوی حزب اعتماد ملی افزود: به محض نهایی شدن آرا نتیجه اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها