کد خبر: 235981
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۰۹:۵۳:۰۰
| |

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

اعزام امدادگران به باغملک/ هنوز علت انفجار لوله انتقال گاز مشخص نشده است

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: این سازمان 15 نفر از امدادگران را در قالب 3 تیم 5 نفره به محل حادثه انفجار خط لوله انتقال گاز باغملک اعزام کرده است تا در صورت نیاز عملیات‌های امدادی خود را در سریعترین زمان انجام بدهند.

اعزام امدادگران به باغملک/ هنوز علت انفجار لوله انتقال گاز مشخص نشده است
کد خبر: 235981
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۰۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهین فتحی با اشراه به حادثه انفجار در خط لوله انتقال گاز در شهرستان باغملک، فگت: این حادثه در ساعات ابتدایی امروز رخ داد که متاسفانه خساراتی را نیز به همراه داشته است و در همین راستا نیز از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف امدادی تیم‌هایی برای ارزیابی و بررسی ابعاد حادثه به محل اعزام شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات درباره علت این حادثه به اعتمادآنلاین چنین توضیح داد که « هنوز دلیل و علت این حادثه مشخص نشده است و یکی از محورهای اصلی اعزام تیم‌ها به این منطقه مربوط به همین مساله است».

وی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات سامان امداد و نجات هلال احمر در این حادثه نیز، تصریح کرد: این سازمان نیز برای بررسی این حادثه نیز 15 نفر از امدادگران را در قالب 3 تیم 5 نفره به محل حادثه اعزام کرده است تا در صورت نیاز عملیات‌های امدادی خود را در سریعترین زمان انجام بدهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها