کد خبر: 236217
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۰۹:۵۴:۰۰
| |

رییس پلیس راه مازندران خبر داد:

آغاز محدودیت رفت و آمد در جاده‎های منتهی به شمال

محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه 11 مهر تا روز شنبه 14 مهر در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

آغاز محدودیت رفت و آمد در جاده‎های منتهی به شمال
کد خبر: 236217
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۰۹:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، با بیان اینکه محدودیت‌ های ترافیکی از امروز چهارشنبه 11 مهر تا روز شنبه 14 مهر در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود، گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 11 مهر تا ساعت 6 روز شنبه 14 مهر از جاده‌ های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است. آمد و شد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 13 مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. رفت و آمد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 11 مهر و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 12 و 13 از جاده هراز ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها