کد خبر: 240316
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۰۸:۵۶:۰۰
| |

پیشنهاد جدید برای معاونت معاون توسعه منابع و پشتیبانی

فرامرزیان از وزارت ورزش و جوانان جدا می شود؟

شنیده ها حاکی از آن هستند که معاون توسعه منابع و پشتیبانی بزودی از وزارت ورزش و جوانان جدا خواهد شد.

فرامرزیان از وزارت ورزش و جوانان جدا می شود؟
کد خبر: 240316
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در دوره جدید و در یازدهم و دوازدهم بیشترین تغییر را داشته است. در وزارت ورزش و جوانان و در دولت یازدهم مناف هاشمی این سمت را بر عهده داشت که بعد از چند سال حضور در وزارت ورزش و جوانان به استانداری گلستان نقل مکان کرد و استاندار گلستان شد.

بعد از مناف هاشمی، سیدعلی آقازاده به عنوان معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد اما عمر حضور او نیز در این پست به یک سال هم نرسید و به عنوان استاندار مرکزی انتخاب شد تا وزارت ورزش ناگزیر از انتخاب یک مدیر جدید برای معاونت توسعه منابع و پشتیبانی باشد. این بار ژاله فرامرزیان با حکم وزیر روی این صندلی نشست اما به نظر می رسد او نیز همان مسیری را خواهد رفت که پیش از این مناف عاشمی و سیدعلی آقازاده رفته بودند.

ظاهرا فرامرزیان با پیشنهاد استانداری روبرو شده و بزودی به این سمت نقل مکان خواهد کرد. اگرچه برخی از اطرافیان معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان تاکید می کنند که فرامرزیان جایی نخواهد رفت و در سمت خود باقی خواهد ماند اما حضور در استانداری پیشنهاد وسوسه برانگیزی است که کمتر کسی می تواند در برابر آن مقاومت کند و به نظر می رسد به زودی شاهد جدایی وی از وزارت ورزش و جوانان باشیم تا مدیر جدیدی برای این پست کلیدی انتخاب شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها