کد خبر: 241734
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۰۷:۴۶:۰۰
| |

محسن سرخو حزب اسلامی کار:

همکاری فی‌مابین قوا می‌تواند باعث تحقق مطالبات مردم شود/ دولت با مشکلات بسیار زیادی دست به گریبان است

یک عضو حزب اسلامی کار گفت: دستگاه‌های تصمیم‌گیر نظارتی و اجرایی در شرایط خاص و ویژه امروز کشور قطعا باید به دنبال تحقق مطالبات مردم باشند؛ چرا که این امر می‌تواند امید مردم به حل مشکلات کشور را بالا ببرد.

همکاری فی‌مابین قوا می‌تواند باعث تحقق مطالبات مردم شود/ دولت با مشکلات بسیار زیادی دست به گریبان است
کد خبر: 241734
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۰۷:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن سرخو اظهار کرد: هرچند سال یک بار ممکن است شاهد شرایط ویژه‌ای از لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور باشیم که در این شرایط ویژه همواره کمک به رفع مشکلات مردم و مشکلات کشور، وحدت کلمه و وحدت فی‌مابین مسئولان قانون‌گذار و اجرایی کشور در اولویت بوده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های تصمیم‌گیر نظارتی یا دستگاه‌های اجرایی در شرایط خاص و ویژه امروز کشور قطعا باید به دنبال تحقق مطالبات مردم باشند؛ چرا که این امر می‌تواند امید مردم به حل مشکلات کشور را بالا ببرد.

سرخو گفت: هماهنگی و همکاری فی‌مابین قوا می‌تواند باعث تحقق مطالبات مردم شود. به طور مثال تهران یک پارلمان شهری دارد که به عنوان شورای شهر شناخته می‌شود. شهرداری هم به عنوان بخش اجرایی در این شهر فعال است. هماهنگی بیشتر میان شورای شهر و شهرداری‌ها می‌تواند کمک موثری به بهتر انجام شدن برنامه‌ها و به دست آمدن آسایش بیشتر مردم باشد.همین مثال را می‌توان در سایر سطوح کشور بیان کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت با مشکلات بسیار زیادی دست به گریبان است. در سطح داخلی و در سطح بین‌المللی، در سطح اقتصادی و در حوزه‌های دیگر باید فشارها از روی دولت کم شود.

سرخو خاطرنشان کرد: همه باید در یک جهت که آن هم جهت صلاح مردم است حرکت کنند. امروز همه نهادها و دستگاه‌ها باید در جهت ثبات اقتصادی و اجتماعی جامعه حرکت کنند و من امیدوار هستم که در دوره سه ساله باقی مانده از عمر دولت و بویژه در شرایطی که سال جاری در آن به سر می‌بریم، اگر با یکپارچگی و یک جهت شدن مجلس و دولت با قوت هرچه بیشتر برنامه‌ها پیش برود ، توطئه‌ها و اقدامات آمریکا در چند ماهه اخیر ناکام می‌ماند.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها