کد خبر: 243107
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۰۹:۲۷:۰۰
| |

خواسته ساری از موراتا؛ به پیشرفت ادامه بده

سرمربی تیم چلسی ضمن بیان این که موراتا توانایی زیادی در خط حمله دارد از مهاجم تیمش یک خواسته داشت.

خواسته ساری از موراتا؛ به پیشرفت ادامه بده
کد خبر: 243107
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۰۹:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها چلسی توانست 3 بر یک کریستال پالاس را شکست دهد.


آلوارو موراتا دو بار و پدرو برای چلسی گلزنی کردند تا برد ارزشمندی برای آبی‌های لندن ثبت شود و آبی‌های لندن به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر برسند.

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی بعد از برد تیمش در این دیدار گفت: آلوارو از ماه گذشته خیلی پیشرفت داشته است و بهتر شده است. چه از نظر اعتماد به نفس و چه از نظر شخصیتی و چه از نظر تاکتیکی ما یک آلوارو موراتای جدید و منحصر به فرد را می‌بینیم. او الان دقایق بیشتری نسبت به قبل برای تیم بازی خواهد کرد و به همین خاطر من امیدوار هستم که او بهتر از قبل شود. خواسته من از او این است که او فقط به پیشرفت و تمرین کردن ادامه دهد. او اصلا نباید به گلزنی فکر کند. من از او می‌خواهم خودش را درگیر بازی تیم کند و در خدمت تیم باشد. اگر این طور باشد به گل هم می‌رسد. گلزنی نتیجه همین بازی تیمی است.

او همچنین شباهت موراتا به دروگبا را رد کرد و گفت: شباهتی بین دو بازیکن نیست. دروگبا 15 سال خیلی خوب در فوتبال داشت و موراتا باید خودش را به آن سطح برساند. علاوه بر آن دروگبا مهاجمی فیزیکی بود که در نبردهای تن به تن خیلی خوب عمل می‌کرد ولی موراتا بازیکنی سریع است که خوب استارت می‌زند.

چلسی پنج‌شنبه باید در لیگ اروپا در دیدار برگشت مرحله گروهی به مصاف باته بوریسوف برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها