کد خبر: 244332
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از جلسه شورای شهر تهران برای انتخاب ۲ نامزد نهایی شهرداری پایتخت؛

حناچی یا آخوندی؟ کدام‌یک راهی بهشت می‌شود

یکشنبه در جلسه شورای شهر تهران، منتخبان جلسه قبل این شورا به ارائه برنامه و پرسش و پاسخ با شورای شهری‌ها پرداختند و در نهایت با رای اعضای شورا عباس آخوندی و پیروز حناچی دو گزینه نهایی شهرداری تهران شدند.

حجم ویدیو: 6.08M | مدت زمان ویدیو: 00:01:50 دانلود ویدیو
کد خبر: 244332
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس آخوندی و پیروز حناچی دو گزینه نهایی شورای شهر تهران برای شهرداری شدند.


صبح یکشنبه شورای شهری‌ها بررسی برنامه‌های 5 کاندیدای تصدی پست شهرداری تهران را در دستور کار قرار دادند تا از بین آنها به 2 گزینه نهایی برسند.


رسول کشت‌پور که در رأی‌گیری اولیه هفته گذشته، 14 رای آورده بود در نامه‌ای خطاب به محسن هاشمی استعفای خود را اعلام و کناره‌گیری کرد.

در ادامه جلسه یکشنبه کامل تقوی‌نژاد، پیروز حناچی، عباس آخوندی در نوبت صبح و غلامرضا انصاری در نوبت عصر در صحن شورا حاضر شدند و به سوالات اعضای شورای پاسخ دادند. در انتهای جلسه عصر یکشنبه اعضای شورای شهر تهران برای انتخاب دو گزینه رأی‌گیری کردند و عباس آخوندی با 16 رای و پیروز حناچی با 11 رای دو گزینه نهایی شهرداری تهران شدند.

عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی در دولت دوازدهم بود که در آستانه استیضاح مجدد مجلس قرار داشت و پیروز حناچی معاون شهرسازی شهرداری تهران و معاون آخوندی در وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم بود. حالا باید منتظر ماند تا روز سه‌شنبه با رای اعضای شورای شهر یکی از این دو نفر راهی بهشت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها