کد خبر: 250774
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۱:۳۸:۰۰
| |

دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

‌یگان‌های ارتش آماده انجام ماموریت هستند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان های مختلف این نیرو آماده انجام ماموریت و دفاع از کشور هستند و در هر کجا که نیاز باشد، حضور می یابند.

‌یگان‌های ارتش آماده انجام ماموریت هستند
کد خبر: 250774
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر دریادار «حبیب الله سیاری» امروز- چهارشنبه- در حاشیه مراسم تحلیف آموزشگاه های نظامی ارتش که در پادگان جوادالائمه (ع) برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی ایرنا درمورد برنامه ارتش برای حفاظت از مرزهای شرقی کشور افزود: ماموریت این نیرو حفظ تمامیت ارضی کشور است و برای حفاظت از مرزها هر جا که نیاز باشد استقرار می یابیم.


وی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش در مرزهای دریایی و زمینی با قدرت حضور دارند، تیزپروازان نیروی هوایی نیز 24 ساعته برای حفاظت از مرزهای هوایی، پرواز می کنند و قرارگاه پدافند هوایی با چشمان تیزبین در حال رصد آسمان کشور است.


رییس ستاد ارتش اعلام کرد: نیروی زمینی قهرمان ارتش همانطور که در جنوب، شمال و غرب کشور مستقر است در شرق کشور با قدرت حضور دارد و به انجام ماموریت می پردازد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح چندی پیش در جمع فرماندهان نیروی زمینی ارتش اعلام کرد که حفاظت از مرزهای شرقی کشور با افغانستان به ارتش واگذار شده است.


امیر دریادار سیاری همچنین امروز در جمع خبرنگاران به مراسم تحلیف دانش آموختگان آموزشگاه های نظامی ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش در مقاطع مختلف به منظور تامین نیروی مورد نیاز خود جذب و گزینش را انجام می دهد و جوانان سلحشور پس از بررسی در ابعاد مختلف وارد یگان های ارتش می شوند.


وی با بیان این که تا زمانی که جوانان سلحشور در کشور حضور دارند هیچ کس توان تعرض به ایران اسلامی را نخواهد داشت، اظهار داشت: جوانان حاضر در یگان های مختلف ارتش از نظر ایمان، علم و شجاعت برای دفاع از تمامیت ارضی کشور کاملا آماده هستند و اجازه نمی دهند که هیچ کس حتی فکر تعرض به جمهوری اسلامی ایران را در سر داشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها