کد خبر: 250790
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۲:۱۸:۰۰
| |

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد:

تشدید نظارت تعزیرات حکومتی بر بازار شب یلدا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از افزایش گشت مشترک به مناسبت شب یلدا با دستگاه‌های نظارتی در سطح استان خبر داد

تشدید نظارت تعزیرات حکومتی بر بازار شب یلدا
کد خبر: 250790
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۲:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 658 گشت مشترک با همکاری دستگاه‌های نظارتی استان صورت گرفته است، ابراز داشت: در این گشت‌ها از دو هزار و 270 واحد صنفی، خدماتی و تولیدی بازرسی‌شده است که در این راستا با توجه به افزایش قیمت‌ها در شب یلدا این گشت‌ها تشدید خواهد شد.

وی بابیان اینکه 742 واحد اقتصادی از ابتدای سال تاکنون به 21 میلیارد و 222 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند، اضافه کرد: تخلف این واحدها عمدتاً عدم درج قیمت، گران‌فروشی، عدم ارائه برگ فاکتور، قاچاق و غیره است که در آستانه شب یلدا برای پیشگیری از این تخلفات واحدهای عرضه‌کننده آجیل و خشکبار و میوه رصد می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان بابیان اینکه پرونده واحدهای متخلف پس از شناسایی و تکمیل گزارش به شعبه‌های مربوط ارجاع داده می‌شوند، ابراز داشت: حدود 14 نهاد، سازمان و دستگاه اجرایی با تعزیرات حکومتی همکاری دارند و گشت‌ها با همراهی آن‌ها انجام می‌شود.

محمدی بابیان اینکه تعزیرات حکومتی در انجام وظایف خود با جدیت عمل می‌کند، تصریح کرد: واحدهای متخلف علاوه بر جزای نقدی به ضبط کالا، معدوم کردن کالا و الزام عرضه کالا در شبکه و درج در پرونده محکوم می‌شوند.

محمدی بابیان اینکه شعبه‌های تعزیرات حکومتی در همه شهرستان‌های استان آماده پاسخگویی به مردم هستند، اضافه کرد: مردم استان سمنان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، گزارش یا شکایت خود را به دستگاه‌های نظارتی یا سامانه پیامکی 300000135 یا با شماره تلفن 135 تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها