کد خبر: 250889
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

وزیر ارشاد مطرح کرد:

ساماندهی محیط پیرامون تئاترشهر در ماه‌های آتی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که طی رایزنی‌های انجام شده با مدیریت شهری وضعیت پیرامون مجموعه تئاتر شهر طی یک ماه یا حداکثر ماه‌های آینده بسامان می‌شود.

ساماندهی محیط پیرامون تئاترشهر در ماه‌های آتی
کد خبر: 250889
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدیدی که از همایش برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استانی در مجموعه تئاتر شهر داشت، درباره وضعیت غیرفرهنگی موجود در اطراف مجموعه تئاتر شهر و ایجاد شرایط نامناسب برای حضور مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر و فعالیت های فرهنگی و هنری گفت: تئاتر شهر به عنوان یک نماد فرهنگی و هنری کشور به حساب می‌آید و طبیعتا محیط و حریم این مرکز هم باید هویتی فرهنگی و هنری داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه کسانی که می توانند تلاشی در زمینه ساماندهی این حریم انجام دهند و تاثیرگذار باشند، باید در این زمینه اقدام کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه شرایط خوبی پیرامون مجموعه تئاتر شهر دیده نمی شود، گفت: با توافق های خوبی که دوستان ما با مدیریت شهری و شهرداری تهران داشتند، امیدواریم طی ماه و یا حداکثر ماه های آینده شرایط مناسب تری را برای این فضای فرهنگی و هنری داشته باشیم.

صالحی تصریح کرد: با قول و برنامه هایی که دوستان با مدیریت شهری داشتند این امیدواری قطعا محقق می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود درباره رسیدگی به وضعیت دستفروش‌های حاضر در محیط مجموعه تئاتر شهر نیز اظهار کرد: بحث دستفروش ها و بسامان کردن این محیط نیز در همین برنامه وجود دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها