کد خبر: 251768
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۲:۱۶:۰۰
| |

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگوی تصویری با اعتمادآنلاین:

کاهش قیمت طلا در طول چهار ماه گذشته رکورد زد/ هر گرم طلای 18 عیار 301 هزار تومان

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا گفت: کاهش قیمت طلا در بازار امروز مانند مردادماه گذشته بود و یک رکورد در کاهش قیمت در طول چهار ماه گذشته از خود به‌جای گذاشت.

حجم ویدیو: 7.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:52 دانلود ویدیو
کد خبر: 251768
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۲:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس جرجندی -محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: در ادامه روند کاهش سکه و طلا درحالی‌که امروز قیمت جهانی طلا بدون تغییر بوده و هر اونس طلا با 1 هزار 239 دلار دادوستد شد در بازارهای داخلی قیمت طلا و سکه بازهم با کاهش مواجه بود. کاهش قیمت طلا در بازار امروز مانند مردادماه گذشته بود و یک رکورد در کاهش قیمت در طول چهار ماه گذشته از خود به‌جای گذاشت.

کشتی آرای افزود: با توجه به همین کاهش قیمت‌ها در بازار امروز قیمت سکه طرح قدیم به 3 میلیون و 250 هزار تومان، سکه طرح جدید به 3 میلیون و 430 هزار تومان و نیم‌سکه بهار آزادی 1 میلیون 760 هزار تومان رسید. قیمت ربع‌سکه بهار آزادی هم به 1 میلیون و 25 هزار تومان و سکه‌های 1 گرمی به 630 هزار تومان رسید.

او در ادامه گفت: هر مثقال طلا هم که مبنای قیمت است به 1 میلیون 307 هزار تومان و هر مثقال طلای 18 عیار به 1 میلیون و 384 هزار تومان و هر گرم طلای 18 هم به 301 هزار تومان رسید.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر افزود: لازم به یادآوری است که حباب سکه در چند روز گذشته کاهش پیداکرده و در حال حاضر حباب سکه 450 هزار تومان است. با توجه به کاهش تدریجی قیمت‌ها که در چند روز گذشته اتفاق افتاده و روند قیمت‌ها نزولی بوده است باعث شده خیلی از سکه‌ها و ارزهای خانگی وارد بازار شود و به کاهش قیمت‌ها در بازار کمک کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها