کد خبر: 252512
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۰۹:۵۸:۰۰
| |

کاظم جلالی، رییس فراکسیون مستقلین مجلس درباره حاشیه‌های به‌وجود آمده برای نماینده سراوان:

قومیتی کردن موضوع کار درستی نیست/ صداوسیما باید مراقب ارکان حاکمیت باشد/ حضور یکی از ابزراهای نظارتی نماینده است

کاظم جلالی، رییس فراکسیون مستقلین مجلس درباره حواشی به وجود آمده درباره نماینده سراوان گفت: قومیتی کردن و به سمت مذهب بردن این موضوع کار غلطی است. ما در اینجا بحثمان جایگاه نماینده است.

قومیتی کردن موضوع کار درستی نیست/ صداوسیما باید مراقب ارکان حاکمیت باشد/ حضور یکی از ابزراهای نظارتی نماینده است
کد خبر: 252512
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۰۹:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| کاظم جلالی، رییس فراکسیون مستقلین مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فیلمی از جلسه غیرعلنی دیروز مجلس که به بررسی کلیپ برخورد نماینده سراوان با یک کارمند پرداخته بود، گفت: کسی که فیلم را تهیه کرده است باید بداند که کار درستی نبود.

به گزارش اعتمادآنلاین ؛ این نماینده مجلس با بیان این موضوع که پشت در نگه داشتن یک نماینده کار خطایی است، عنوان کرد: چون یکی از ابزارهای نظارتی نماینده؛ حضور است.

نماینده تهران با تاکید بر لزوم استفاده از ابزارهای نظارتی نمایندگان، گفت: اگر نماینده گفت من نماینده‌ام باید بتواند وارد شود؛ اما جملات همکار ما زشت بود.

جلالی با اشاره به حرکت ارباب رجوعی که نماینده سراوران را در گمرک بیرون کرده بود، بیان کرد: همچنین کسی که این نماینده مجلس را تحقیر و بیرون کرد، کار اشتباهی انجام داد.

این نماینده در ادامه تاکید کرد: ما همه همدیگر را خراب می‌کنیم. اینکه یکی مجلس، دیگری دولت یا صداوسیما را تخریب کند درنهایت نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت.

رییس فراکسیون مستقلین مجلس در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران که درباره قومیتی کردن این موضوع به‌وسیله نماینده سراوان پرسیدند، گفت: قومیتی کردن و به سمت مذهب بردن این موضوع کار غلطی است. ما در اینجا بحثمان جایگاه نماینده است.

جلالی با اشاره به عملکرد صداوسیما در داستان حواشی حول نماینده سراوان بیان کرد: صداوسیما باید مراقب ارکان حاکمیت باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها