کد خبر: 252743
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۲۸ آذر ۱۳۹۷

اظهارات کدخدایی در مورد فعالیت در توییتر/ تداوم حاشیه‌های درگیری نماینده سراوان در گمرک/ خروج نیروهای آمریکایی از سوریه

اظهارات کدخدایی در مورد فعالیت در توییتر، تداوم حاشیه‌های درگیری نماینده سراوان در گمرک، درگذشت سومین دانش‌آموز مصدوم در حادثه آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان و خروج نیروهای آمریکایی از سوریه مهمترین خبرهای چهارشنبه 28 آذر بود.

حجم ویدیو: 12.20M | مدت زمان ویدیو: 00:05:12 دانلود ویدیو
کد خبر: 252743
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۲۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه، با تاکید بر این که « وزیر امور خارجه فردی فراجناحی و ملی است »، گفت: آقای ظریف گرایش حزبی و جناحی ندارد و به دنبال اهداف خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نیست.

***

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی گفت‌وگویی با اعتمادآنلاین درباره فعالیتش در توییتر گفت: باز هم تاکید می‌کنم که توییتر فضای خوبی برای فعالیت مجازی است و رفع فیلترینگ توییتر مربوط به حوزه کاری و فعالیت من نیست. من در توییتر فعال هستم و امیدوارم که خیلی کار خلافی نکرده باشم.

***

اما درگیری نماینده سروان در گمرک با انتشار فیلمی از جلسه غیرعلنی مجلس، باز هم حاشیه‌ساز شد.

***

سومین دانش‌آموز مصدوم حادثه آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان هم فوت کرد. بامداد امروزچهارشنبه و به رغم اقدامات درمانی‌، دانش آموز یکتا میرشکار نیز به دلیل گستردگی سوختگی درگذشت.

***

رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: داعش را در سوریه شکست دادیم. رییس جمهوری امریکا گفته است: داعش را در سوریه شکست دادیم و شکست داعش تنها علت ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه در دوره ریاست جمهوری من بود.

***

محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری در مورد حاشیه‌های انتصاب داماد روحانی در یکی از معاونت‌های وزارت صنعت گفته: رییس‌جمهور توصیه‌ای برای انتصاب دامادش در وزارت صمت نداشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها