کد خبر: 253755
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲ دی‌ماه ۱۳۹۷

از احتمال ورود زنان به ورزشگاه تا واکنش پوگبا به اخراج مورینیو

حضور قوچان‌نژاد در پرسپولیس، حضور زنان در ورزشگاه، واکنش پوگبا به اخراج مورینیو و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 2 دی‌ماه 1397 است.

از احتمال ورود زنان به ورزشگاه تا واکنش پوگبا به اخراج مورینیو
کد خبر: 253755
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| زنان می‌توانند به ورزشگاه‌ بروند؛ معاون فرهنگی قوه قضاییه معتقد است زنان می توانند همچون آقایان به ورزشگاه ها بروند و از دیدن بازی‌ها لذت ببرند به شرطی که اخلاق و مسائل شرعی رعایت شود.

پرونده مهدی قائدی به دادگاه ارسال شد؛ پرونده تصادف رانندگی مهدی قائدی در شعبه 104 کیفری دو بوشهر ثبت و زمان رسیدگی آن مشخص شد.

واکنش پل پوگبا به اخراج مورینیو از منچستر؛ پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد از خوزه مورینیو مربی سابق این تیم برای اینکه به او کمک کرده تا انسان بهتری شود تشکر کرد.

کوچک‌تر از این هستی که درباره پروین حرف بزنی؛ ضیا عربشاهی در واکنش به صحبت‌های انتقادی بهروز رهبری‌فرد درباره علی پروین گفت: آقای رهبری‌فرد! کوچک‌تر از این هستی که درباره پروین، درخشان و پنجعلی صحبت کنی.

قوچان‌نژاد در راه پرسپولیس؛ باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی را با قوچان‌نژاد داشته و احتمال اینکه این بازیکن به زودی به جمع شاگردان برانکو اضافه شود، زیاد است.

سعید عزت اللهی به اردوی تیم ملی اضافه شد؛ سعید عزت‌اللهی، هافبک مصدوم تیم ملی وارد دوحه شد تا به اردوی تیم ملی ملحق شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها