کد خبر: 253901
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

علیرضا محجوب نماینده تهران:

خصوصی‌سازی یک تبلیغ دروغ و غلط است

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه اقتصاد بازار‌ با بودجه منبسط همخوانی ندارد، گفت: بودجه باید روز به روز منقبض‌تر شود. علیرضا محجوب در مورد لایحه بودجه سال آینده، گفت: اگر بناست دولت کوچک شود، نباید بودجه بزرگ شود.

خصوصی‌سازی یک تبلیغ دروغ و غلط است
کد خبر: 253901
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا محجوب در مورد لایحه بودجه سال آینده، گفت: اگر بناست دولت کوچک شود، نباید بودجه بزرگ شود. وقتی ما نمایندگان مجلس بنا به درخواست‌های خاص منطقه‌ای پیگیر طرح‌ها و ‌پروژه‌ها می‌شویم اقدام به منبسط کردن بودجه می‌کنیم.


این عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: اگر کسی می‌خواهد اقتصاد بازار داشته باشد این اقتصاد بازار‌ با بودجه منبسط همخوانی ندارد.


وی با بیان اینکه بودجه باید روز به روز منقبض‌تر شود و دولت باید در برای تدوین بودجه منقبض تلاش کند، گفت: آقایان نشان دهند این همه حرف از خصوصی‌سازی زده اند، یکبار بودجه منقبض آورده‌اند، خصوصی‌سازی دروغ و فریب است، خود خصوصی‌سازی یک تبلیغ دروغ و غلط است که ما در دام این دروغ افتاده‌ایم و نمی‌خواهیم به مسیرمان برگردیم .


رئیس فراکسیون کارگری مجلس تاکید کرد: آمریکایی‌ها که خصوصی‌سازی را طراحی کردند از بنیان براساس دروغ طراحی کردند و چنین چیزی واقعیت خارجی ندارد. آنچه که این وضعیت را ایجاد کرده است اتکا به این تئوری‌های غلط است.

منبع: فام‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها