کد خبر: 254097
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهمترین خبرهای سیاسی/ ۳ دی‌ماه ۱۳۹۷

از سرنوشت کرسی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تا حمله عصبی نماینده سراوان

همزمان با انتشار شایعه فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رسانه‌های داخلی از انجام عمل جراحی مغز آیت‌الله مومن عضو شورای نگهبان و همین طور حمله عصبی نماینده جنجالی سراوان خبر دادند.

از سرنوشت کرسی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تا حمله عصبی نماینده سراوان
کد خبر: 254097
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شایعه فوت محمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین خبر سیاسی امروز بود؛ مساله‌ای که بارها در رسانه‌های داخلی کشور تایید و تکذیب شد. علاوه بر این روایت وزیر کشور درباره انتخابات 96، حمله عصبی به نماینده جنجالی سراوان و همین طور درخواست ممنوع‌الخروجی رییس سازمان خصوصی‌سازی و البته عمل جراحی عضو شورای نگهبان از جمله اخبار مهم سیاسی امروز اعتمادآنلاین بودند.

امروز شایعه فوت هاشمی شاهرودی در رسانه‌ها منتشر شد که بعدتر این خبر از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد. حال وی وخیم گزارش شده است.

احمد توکلی با اشاره به وضعیت جسمانی هاشمی شاهرودی به اعتمادآنلاین گفته است که هنوز مجمع تصمیمی برای سرنوشت کرسی ریاست نگرفته است.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور گفته که در انتخابات 96 حتی یک رای هم باطل نشد.

نماینده سراوان که این روزها خبرساز شده است، به دلیل حمله عصبی به بیمارستان طرفه و از آنجا به بیمارستان امام حسین(ع) تهران منتقل شد.

50 تن از نمایندگان به رییس قوه قضاییه خواستار ممنوع‌الخروجی رییس سازمان خصوصی‌سازی شده‌اند. حال آنکه میرعلی اشرف که پوری حسینی در واکنش به این نامه گفته است که همه واگذاری‌ها در دوره من شفاف و سالم بوده‌اند.

آیت‌الله محمد مومن عضو شورای نگهبان که پیشتر دچار خونریزی مغزی شده بود امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و وضعیت عمومی وی مساعد گزارش شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها