کد خبر: 254786
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۵ دیماه ۱۳۹۷؛

اظهارات بهرام قاسمی درباره بودجه وزارت امور خارجه/ نظر رییس دیوان محاسبات کشور درباره بورسیه‌های دوره احمدی‌نژاد/ تاکید روحانی بر حذف نشدن یارانه آب و برق

اظهارات بهرام قاسمی درباره بودجه وزارت امور خارجه، نظر رییس دیوان محاسبات کشور درباره بورسیه‌های دوره احمدی‌نژاد، تاکید روحانی بر حذف نشدن یارانه آب و برق و جزئیات واژگونی اتوبوس دانشجویان در دانشگاه آزاد مهمترین خبرهای چهارشنبه 5 دی‌ماه بود.

حجم ویدیو: 10.92M | مدت زمان ویدیو: 00:04:07 دانلود ویدیو
کد خبر: 254786
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۲۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بهمن کشاورز، حقوقدان در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفته: هاشمی شاهرودی این ذکاوت و شجاعت را داشت که آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلا را بعد از روشن شدن اشکالات و مضرات معلق کند.

***

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: وزارت امور خارجه افزایش بودجه هزینه‌ای به آن مفهوم که برای دیگر سازمان‌ها متصور است ندارد، این میزان هم که در بودجه در نظر گرفته شده است صرفا به دلیل افزایش نرخ ارز است.

***

عادل آذر، رییس دیوان محاسبات کشور در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره پرونده‌ بورسیه‌های دوران احمدی‌نژاد گفته: رای دیوان محاسبات ورودی به موضوع تخلف بورسیه نمی‌کند.

عادل آذر ادامه داده: اگر کسی شکایتی دارد می‌تواند در وزارت علوم و دیوان عدالت اداری مطرح کند.

***

حسن روحانی، رئیس جمهوری گفته: دولت در بخش آب، برق، نفت، بنزین، گازوئیل ، خدمات آموزشی و بهداشتی، یارانه‌های بسیار بالایی پرداخت می‌کند و قصد ندارد آنها را حذف کند.

***

جزئیات واژگونی اتوبوس دانشجویان در دانشگاه آزاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها