کد خبر: 254925
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۶:۴۵:۰۰
| |

مروری بر سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین؛

اشتباه اصلاح‌طلبان به روایت تاجیک و انتقاد مطهری از هتاکی نمایندگان

سرنوشت مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از درگذشت آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی و حواشی انتشار ویدئو توهین نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهمترین خبرهای سیاسی رسانه‌های کشور بود. در همین خصوص نیز علی مطهری در گفت‌وگویی با «اعتمادآنلاین» خبر از ورود هیات رییسه به موضوع داد.

اشتباه اصلاح‌طلبان به روایت تاجیک و انتقاد مطهری از هتاکی نمایندگان
کد خبر: 254925
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۶:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سرنوشت مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از درگذشت آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی و حواشی انتشار ویدئو توهین نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهمترین خبرهای سیاسی رسانه‌های کشور بود. در همین خصوص نیز علی مطهری در گفت‌وگویی با «اعتمادآنلاین» خبر از ورود هیات رییسه به موضوع داد. همین طور محمدرضا تاجیک هم در گفت‌وگویی با «اعتمادآنلاین» برخی از عملکردهای دولت را مورد انتقاد قرار داده و گفته است که « اصلاح‌طلبان در حمایت از روحانی دچار اشتباه شده‌اند». در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی را مرور می‌کنیم:

محمدرضا تاجیک، مشاور سیاسی رییس‌جمهوری در دولت اصلاحات به «اعتمادآنلاین» گفته که « حمایت تام و تمام از آقای روحانی اشتباه تاریخی اصلاح‌طلبان بود»

علی مطهری، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار کلیپ‌های جنجالی اخیر از برخی نمایندگان مجلس به «اعتمادآنلاین» توضیح داده که « ما کلمات نامناسبی را که از دهان نماینده‌ای خارج شود، تایید نمی‌کنیم اما از آن طرف هم تبلیغاتی که برای تخریب مجلس منتشر می‌شود پذیرفته نیست.»

حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز هم درباره احتمال ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام و انتخاب ابراهیم رییسی به عنوان رییس آینده قوه قضاییه اعلام کرده که « هر احتمالی وجود دارد ولی الان گمانه‌زنی درست نیست».

*محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز از دعوت طهرانچی رییس دانشگاه آزاد به این کمیسیون برای توضیح درباره حادثه تلخ دانشگاه علوم و تحقیقات خبر داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها