کد خبر: 255217
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۷:۱۰:۰۰
| |

واکنش تصویری بن‌سلمان به شایعات کاهش نفوذ

ساعاتی بعد از انتشار تحلیل‌هایی در رابطه با اقدام پادشاه عربستان برای کمتر کردن نفوذ پسرش در دربار سلطنتی، بن‌سلمان با انتشار تصاویری به همه این تحلیل‌ها پایان داد.

واکنش تصویری بن‌سلمان به شایعات کاهش نفوذ
کد خبر: 255217
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در روزهای اخیر برخی از تحلیلگران و رسانه‌های خوشبین به رفتارهای سلمان بن عبدالعزیز (بخوانید توانمندی‌اش در اداره امور کشور) پادشاه عربستان ادعا کردند، تغییرات گسترده در ساختار کابینه برای کاهش نفوذ بن سلمان انجام گرفته استT برخی هم نمونه این رفتارها را تلاشی از طرف پادشاه برای کوتاه کردن ناخن‌های پسرش توصیف کردند.


به گزارش اعتمادآنلاین ، اما بن‌سلمان از طریق رسانه رسمی و شبه‌رسمی عربستانی ازجمله خبرگزاری این کشور با انتشار تصاویری از گردشگری‌اش به همراه مهمترین اعضای کابینه تلاش کرد تا به این شکل پاسخ تحلیل‌های مذکور را بدهد.

بن‌سلمان با انتشار این تصاویر به همراه افرادی همچون شاهزاده بدر بن فرحان وزیر فرهنگ، شاهزاده عبدالعزیز بن سعود بن نایف وزیر کشور، شاهزاده عبدالله بن‌بند وزیر گارد ملی، ترکی بن محمد بن فهد وزیر مشاور، ماجد القصبی وزیر بازرگانی وسرمایه‌گذاری و یاسرالرمیان رئیس اجرایی صندوق سرمایه‌گذاری عربستان که همگی از ارکان اصلی کابینه جدید محسوب می شوند، ابتدا به خانواده سطنتی و بعد افکارعمومی داخلی و خارج نشان داد چه نفوذی درمیان کابینه جدید داشته و چه نقشه‌هایی برای آینده تاج وتخت پدرش در سر می‌پروراند.

بنابراین بن‌سلمان اگر می‌تواند کابینه را پیش از اعلام رسمی در کوه‌های «جبل اللوز» گردهم بیاورد، برای جانشینی پدرش هم یارکشی‌های لازم را انجام داده است.

محمد بن‌سلمان با اعضای کابینه در کوه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها