کد خبر: 255954
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهمترین خبرهای سیاسی/ ۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

از ریاست آملی‌لاریجانی در مجمع تشخیص تا پیشنهاد فیاض برای احیای نخست‌وزیری

انتخاب آیت‌الله آملی لاریجانی به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت او در شورای فقهای شورای نگهبان مهمترین اتفاق سیاسی امروز بود. البته فارغ از این، وعده احمد سالک  برای فیلترینگ اینستاگرام و جنجال دوباره نماینده سراوان و مشاجره با خبرنگاران و همچنین پیشنهاد ابراهیم فیاض برای احیای دوباره نخست‌وزیری از جمله اخبار مهم سیاسی اعتمادآنلاین بودند.

از ریاست آملی‌لاریجانی در مجمع تشخیص تا پیشنهاد فیاض برای احیای نخست‌وزیری
کد خبر: 255954
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۲۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| انتخاب آیت‌الله آملی لاریجانی به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت او در شورای فقهای شورای نگهبان مهمترین اتفاق سیاسی امروز بود. البته فارغ از این، وعده احمد سالک برای فیلترینگ اینستاگرام و جنجال دوباره نماینده سراوان و مشاجره با خبرنگاران و همچنین پیشنهاد ابراهیم فیاض برای احیای دوباره نخست وزیری از جمله اخبار مهم سیاسی اعتمادآنلاین بودند.

باهم سرخط مهمترین اخبار سیاسی را دنبال می‌کنیم:

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با حکم رهبر انقلاب رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای فقهای شورای نگهبان شد.


ابراهیم فیاض، فعال سیاسی اصولگرا و استاد دانشگاه در انتقاد از عملکرد دولت‌ها پیشنهاد احیای سازوکار «نخست‌وزیری» را مطرح کرده است.


احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس گفته قرار بوده تا اینستاگرام تا پایان آذرماه فیلتر شود ولی هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس اعلام کرد «میزان 20 هزار میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی اختصاص یافته شده است».

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه گفت: «هنوز از حل مشکلات و گرفتاری های مردم در بخش های اقتصادی ناتوانیم.»

محمدباسط درازهی نماینده سراوان که پیش‌تر با مامور گمرک مشاجره لفظی داشت، این بار در حاشیه جلسه علنی مجلس با خبرنگاران دچار درگیری لفظی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها