کد خبر: 257009
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۹:۰۰
| |

مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان در تذکری به رییس مجلس و رییس جمهور:

دلیل اعتراض نمایندگان خوزستان ترس از اعمال نفوذ در انتقال آب بود

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دلیل اعتراض ما در مجلس ترس از اعمال نفوذ در خصوص انتقال آب خوزستان بود.

دلیل اعتراض نمایندگان خوزستان ترس از اعمال نفوذ در انتقال آب بود
کد خبر: 257009
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری به رییس مجلس و رییس جمهور گفت: در خصوص اعتراضی که ما در روز تقدیم لایحه بودجه در صحن علنی داشتیم بعضی ها به گونه ای وانمود می کنند گویا این اعتراض ما مشکلی را ایجاد کرده و برخلاف مقررات بوده است، ما اشتباه نکردیم. از سال 84 بحث انتقال آب مطرح بود و از همان زمان من این موضوع را گوشزد می‌کردم، ما گفتیم این کار خطرناک و غیرقانونی است و موجب مشکلات زیست محیطی خواهد شد، این موضوع را هم همه پذیرفتند. الحمدالله این روزها همه به این نتیجه رسیدند که بحث انتقال آب منتفی شود و ردیف این موضوع هم از بودجه حذف شد.

وی افزود: یک عده می‌خواستند با فشار، با لابی، با اعمال نفوذ و استعفا بر این تصمیم مهم سرپوش بگذارند، ما به دلیل ترس این لابی ها اعتراض کردیم و تاکید کردیم که کار باید قانونی باشد و نباید در کشور بر اساس لابی و نفوذ تصمیمی گرفته شود. شما با این تصمیمات خوزستان و زاگرس را نابود می کنید. این که بیان می‌شود ما از زمان شیخ بهایی حق آبه اشتیم، باید گفت که ما از زمان آغاز خلقت حق آبه داشتیم.

علی لاریجانی رییس مجلس خطاب به ناصری نژاد بیان کرد: دوباره این بحث را به کشمکش منجر نکنید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها